Sitä pientä kolahusta metästäessä on vaihettu nyt moottorin kumityynyt ja apusimpukkaan puslat. Hitto ku en tiiä onko ne "pallonivelen" näköset simpukat vaan aftermarket malleja ja noi helalliset orkkiksia? Ainaki omassa oli FoMoCon logo siellä varressa. Ehkä ens kerralle vois selvittää ja kokeilla semmosta eri mallista, kesti toki nuoki 2014 vuodesta tähän päivään. Tilasin kans saman näkösen simpukan, mutta vissiin '66 manuaali ja '67-'69 tehostettu on sen verta erilainen että etupään pusla on 1mm pitempi eikä mene pohjaan asti (sekä puslan ulkohalkasija 2-3mm pienempi) ja sen takia myös varren kulma vähä jyrkempi. Muuten ois toiminu mutta ei yltäny mutteri kierteelle tarpeeksi että sais kunnolla kiinni sekä lukitussokan sinne.
Kumityynyt oli kans jo vähä irronnu, ei vissiin moottori kumminkaa heilunu vielä mutta järkevää vaihtaa, kokonaishintaan 36e ei pahan hintanen projekti.
Ja vielä siellä joku ääntää, ehkä se löytyy joskus. Liekkö joku tukivarsissa tai epätodennäkösesti kallistuksenvakaajan päätykumit. Tai jotai muuta. Selvinnee joskus mutta nyt ainaki pysyy moottori konehuoneessa eikä oo 2-3cm heilumista renkaissa välyksen takia. Kuskinpuolen pallonivelissä oli hitusen tunnistettavissa että tarvinnee neki vaihtaa joskus tulevaisuudessa.
Tuossa noi simpukat mitä oli, eron huomaa kyllä ku vähän vertailee.
Toivottavasti toi MOOGin pusla on vähä uudempi ku 1962. TRW etupusla oli copyrights 1995. Tuli kans eka väärinpakattu TRW:n pusla ja tota Moogin puslaa piti odottaa kans vuorokausi ennenku sai oikeen, hyvin toimittaja kyllä hoiti asian ja hyvä palvelu on ollu siellä. Enköhän tulevaisuudessaki tilaile sieltä, Konekorjaamo Marjakankaalta. Terveiset vaa jos sattuu lukemaan.
Takapuslaa piti vähän enempi runnoa että lähti ja oli vähän työmaata sahaillla reunat ohuiksi että sai molemmista sisäreiän vähän pienemmäksi mutta ihan normaali homma onneks oli.
Siinä valmis tuote menossa alle, katoin vielä aurauksen ja pitää käyä ens lauantaina vielä tarkistamassa ku on ajellu vähäsen aikaa.