Piti tossa ennen leimaa yks paikka tehä, oli tiiossa että jossaki vaiheessa tarttee paikata. Ei ollu iso alunperin mut sen verta ohkasta oli toi pystyosa ja alaosassa vanha paikka ni leikkelin samoilla hommilla sit kokonaa poies ja väänsin yhestä palasta paikan.
Kävin kans leimalla, ei ollu kaveri enää työmailla opintovapaan johdosta ni kävin satunnaisella. Nyppi irti tuuletusluukun muovinupin ku luuli käkkärin vapautukseksi, tosin vieressä oli krominen kahva missä luki "brake release". Tallilla tippu kans koskemalla käsii pissapojan nuppi. Nosti autoo mun ohjeistamasta paikasta mut ei kattonu sekää ni putket taittu vähä sisää nostaessa; ei tullu vahinkoa.
OIi se muuten asiallinen heppu; katto tarvittavat ja totesi toimivaksi. Oli vähä aikataulut jälessä, yksin töissä ja sillai; ja tais vähä säikähtää ku tommonen romu liikahti pakillaki aika hyökkäävästi
Leima tosiaa tuli, ei ollu mittää erikoista. Jarrut oli eessä ja takana vasemmalla 26% pienempänä ni kirrasin niitä. Onneks oli asiallinen katsuri muuten; vaikka tojotien välissä onki outo tommonen.
Ja nyt tosiaa hommasin uudet kesärenkaat, Nexenin nBlue HD Plus tätävoisjatkaavissiinvieläpitkään. Oli aika kohtuullisesti hinnoteltu ja tuntunu mukavilta ajaa ja tosi hiljaset. Erittäin hyvät kyllä kauppakassiin
Sitte kuvapläjäys:
Tommonen oli alapuolelta, lokarinkiinnitys rauta tossa kans.
Pystyosassa oli tommonen jonkulainen reikä; nää on siis runkopalkkia, helman ja etuaisojen välissä. Toi on lattiasta irti; yhistyy lattiaan tulipellin ollessa pystysuora; lattiat sit menee irti vähä viistossa ja toi palkki jää eriksee siihe.
Semmonen kolo tuli, pelti oli aika jees vaikka näyttää aika ruskeelta.
Joo ja se oli tosiaa tuossa kohtu, eturenkaan takana.
Perus paikka, yllättävän hyvin istu ja onnistu muuten. Toho sit perus sikapaska saumoihin, rostexi päälle ja sit massa
Perinteinen leimajesseily
Niijoo, ukki oli tosiaa vetäny vanteesee naarmut. Näky harmaa pulveri alta. Vedin topsipuikolla vähä paikkaa; on aika piilossa ku kapseli tulee just tohon. Aika karu mut sillai välttää; tossa vielä märkänä enkä oo kattonu ees mimmonen oli kuivana. Kuha ei oo harmaa
Rattiakseli oli vähä liikku talvella; piti oikasta ja vedin pikkuräikällä apinaan kii ja tulipellin paskaklemmarisysteemin kiristin kans tiukkaa. Rikka oli välissä et ei mee iha tahmeeks se uloin laakeri/muovihela mut ohuemmallakaan ei tahmannu näköjää. Ei tahmaile nyt enää onneks.
Eipä tässä muuten autopolitiikan osalta; ajettu on joka päivä töihin ja kauppaa. Tuli kans näköjää jo pitkälle yli 200k lukukertaa. Ihan naurettavan vitusti.
Taasen kiitos kaikille autoharrastelua seuranneille; siistiä seurata ja kiva kirjotella aina tekemisiä tänne ylös.
Näitä on kans hyvä kattoa sit päiväkirjan tapaa et mitä olikaa tolskannu