Ford Falcon STW '69

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

Jugi
Posts: 52
Joined: Tue Mar 19, 2013 10:41 am
Location: Lahti/Hollola

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Jugi » Fri Mar 22, 2013 1:56 pm

Täytyy kyl sanoa et komee pitkäkatto sulla. Mul on 68 fairlane stw ympärivuotisena käyttiksenä.

Pikku-Kalle
Posts: 606
Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
Location: Kajaani
Contact:

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Pikku-Kalle » Fri Mar 22, 2013 10:51 pm

Joo mä taian tietää sen sun auton, eiks oo valkonen? On muuten samat romut ollu vierekkäin '10 Fjortnatseissa. Sieg!

Mut tää mun romu on tommonen korttiina-lada-maskinen.. Siksipä jotain muuta keksiä, kylhän tuo muute on ihan rok. Paitsi ei toimi ikinä.

Kävi perää hakee tatin, ei oo kardaani lattiassa kiinni jos joku likka istuu taakse.

Image

Lådan pohja liimattu tuommosella loctiten pensseliripulilla, on muute hyvvee evästä!

Image

Sit penispumppu piuhotettu, käpy palo noitten releitten kantojen kanssa. Ei pysy ne liittimet sisällä ja jotain 0,5 neliöistä maapiuhaa koitat pitää ku painat relettä kiinni? Tjooooo, tut.. Kaffet nassuu ja ne sit pysyki. Koitin jopa tinata vahviketta niille, ei toiminu. Kaffen jälkee ne pysy. Hianoo!

Tjooh, sit mankalle vejin piuhat ja tinasin mankassa olevat piuhat ku joskus tehny vaa apikoilla puristamalla. Kokeiltii kans ukin läskitankkisolikkaa saaha käymää, jollai vm 69 kawan 100cc padalla mis kaasari on lohkon kylessä. Kunnon kipinä tulee mut ei kaksmahti ees luppaillu. Rakennettu kone. Pitäs pelata ja olla ok. Enteilee vissii miten hyvin pelloo noi vehkeet meillä. Pistin lähtiissää MERRSSSUN pääsylkkaan nesteitä vajumaan, josko helepottas ilmausta. Tunti sitte tulin kotio ja olin syöny joskus 11 aikaa pväl, vähä hiuko.

Huomenna taas jottai, en tiiä mitä. Työntäskö tuon tapin perrään, jää taaksekki joustovaraa ehkä 2,5cm mut eipähä oo kartsu lattias.

Pikku-Kalle
Posts: 606
Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
Location: Kajaani
Contact:

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Pikku-Kalle » Sat Mar 23, 2013 6:47 pm

Niputtelin piuhoja ja laitettuu tulille se mopo. Huomas vaa nyt että ois voinu nätimminki tehä ne reileitten piuhat, silleesti et kaikki tulis yhestä nipusta.. Katottaa ehkä vielä saako nätimmin laiteltua. Osia vissii sai myytyö purkufarkusta ja TV-vaijerin sääjin ku sattumalta hokasin kattoo kui se pitäs säätää. Joe sano et silleesti et ei ois kireellä eikä löysällä ku on kaasu tyhjäkäyntiasennossa, kait se sillä.

ÄÄÄÄ, nyt nään kauhukuvia niistä releenkannoista. Näyttää lähinnä intian katukuvan johdotuksilta. Kui mä pääsen tän yli? :lol: No kuha kuoret saa päälle ja jos sais vähä nyvittyä niitä nätimmin ni kait se sillä; osaapa ens kerralla ottaa tuonki seikan huomioon. Perfektionisti?

Image

User avatar
sbc350
Posts: 1954
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Ford Falcon STW '69

Postby sbc350 » Sat Mar 23, 2013 11:33 pm

valat kaikki pakeliittiin yhteen tönkkiin :mrgreen:

Pikku-Kalle
Posts: 606
Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
Location: Kajaani
Contact:

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Pikku-Kalle » Sun Mar 24, 2013 6:06 am

Taian valaa koko vehkeen pakeliittiin. :lol: No hyvä tästä tullee kuitenki vaikka kaikki tuommoset kosmeettiset pikkujutut onnistuskaa. :mrgreen:

User avatar
herrakani
Posts: 480
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Helsinki

Re: Ford Falcon STW '69

Postby herrakani » Sun Mar 24, 2013 1:37 pm

No missä video?
BMW M5 SBC 1993

Pikku-Kalle
Posts: 606
Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
Location: Kajaani
Contact:

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Pikku-Kalle » Sun Mar 24, 2013 6:23 pm

Meinasin läskitankin kuminpolttovideon laittaa va ei ladannu fotkii ni olokoos. :lol: Laajakaistalambda pitäs saaha ja volttimittar kytkee. Huomen jarrut ilmataa ni sit noita vaille go-go? :mrgreen: Kuha saa säädöt ladeltua purkille.

Nesteet valutin läpi.

Image

Image

Jugi
Posts: 52
Joined: Tue Mar 19, 2013 10:41 am
Location: Lahti/Hollola

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Jugi » Sun Mar 24, 2013 8:23 pm

Juu valkonen roppanahan se on mog-1 rekkarilla. Maskista tulikin mieleen sopiskohan Torino GT -69:n maski yks kaveri nimittäin mulle sellasta kaupitteli.

Pikku-Kalle
Posts: 606
Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
Location: Kajaani
Contact:

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Pikku-Kalle » Mon Mar 25, 2013 5:03 am

Tuossa pikagoogletuksella torinon maski ei ainakaa mulle käy, torinossa menee lokarien sisään ja tässä mun 'ladassa' ne tulee lokarien päälle ne maskinreunat. Meinasin joko ilman maskia, putkimaski tai joku vanaha lapio tjsp typerää. :mrgreen:

Tommonen toi oli ku mulle tuli. Ei kovinkaa munakkaan olonen. 200cid 3v pikkutoploader 9" 3.25 ruuvi ja 21/100kmh vartti. Natikoitten laput oli vielä ikkunoissa ku tuli pihhaa :lol:

Image

Näyttääko Jugin silmää tutuilta vehkeiltä? ;) Varmaa tiesitki mut samalla kopalla on molemmat, keulanpellit ja takavalot eroa. :mrgreen:

Image

Jugi
Posts: 52
Joined: Tue Mar 19, 2013 10:41 am
Location: Lahti/Hollola

Re: Ford Falcon STW '69

Postby Jugi » Mon Mar 25, 2013 7:37 am

Juu siinähän mun käyttöroppana viivalla :lol: kattokaiteet lens mäkeen ensimmäisenä kun sain auto pajalle ne kun oli jonku kasari lankkukyljen kaiteet. Pitäs keväällä vetää uus maali pintaan.


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests