nyt taas pääsin ja kerkesin tekee camarolle lisää juttuja
eli ihan ekana vesimetsku ruiskua rupesin laittelee ni ekana piti miettiä mihin kaiken saa mahtumaan
noh paikka löyty pitää vaa olla varovainen ku täyttelee säiliötä ku msd boksi suoraa vieressä
ja sitten piti miettiä pumpun paikka joka piti olla alempana kuin säiliö joten hetken vähä joutu raapii päätä mutta löyty se lopuks kuitenkin
akun vieressä olin pien tila ja alempana ku säiliö ni pitäis toimia
enää ei ollu ku suuttimen paikka joka oli helppo tässä combinaatiossa
kaasarin ja blowerin välii laippa missä suutin.
kylillä kävin kokeilemassa vähä normaalia enemmän poljin autoa ni tuntu toimivan pito ongelmat ei ainakaan parantunut nyt tuntuu että piirtää niin pitkään kuin uskaltaa mita vielä en ole uskaltanut
ja tuo spacer ajon jälkeen oli kylmä ja kondensoi vettä ulkopuolelle että hyvin jäähdyttää nyt seuraavaks seossuhde mittarin kimppuun jonka myös asensin mutta herjailee matalaa jännitettä ni pitää pistää se releen kautta ni saa kaiken virran mitä tarttee