Saabel Garage
Posted: Thu Mar 11, 2021 2:31 pm
Camino79 teki tommosen sekalaistopicin itselleen, ni jos minäkin sitten. Eipähän tarvi sotkea ja sekoilla SBC350 topicissa.
1.3.2021 kävin leimaamassa 740 Volvon LS moottorille. Suomen ensimmäinen katulaillinen LS moottorinen Volvo ja uskon, et oli myös ensimmäinen muutoskatsatus uusilla rakentelusäädöksillä. 5.3 LM4 pata, 5v BMW ZF ja muuten ihan Volvo. Tehorajoista sen verran, et jäi tossa ihan OK turbovaraakin. 290hp kone ja suurin sallittu teho on 290kW. Imukanavaan ylipainetta sit joskus.
https://www.instagram.com/p/CL3iEgCB9fl/
Puntaroinkin ton ja paino on ihan ok.
https://www.instagram.com/p/CMAAlCgB9BZ/
Ny sit aattelin niputella toisen koneen, kun noita hiluja on jäänyt tallin nurkkiin. LQ4, -243 kansilla ja 227/234 nokalla. Luulen, et tosta tulee ihan ok. Nykyiseen moottoriin verrattuna, tulee vähän lisää iskutilavuutta, puristukset nousee 9.5 -> noin kymppiin ja nokkakin on raikkaampi.
https://www.instagram.com/p/CMHnA_uB45H/
1.3.2021 kävin leimaamassa 740 Volvon LS moottorille. Suomen ensimmäinen katulaillinen LS moottorinen Volvo ja uskon, et oli myös ensimmäinen muutoskatsatus uusilla rakentelusäädöksillä. 5.3 LM4 pata, 5v BMW ZF ja muuten ihan Volvo. Tehorajoista sen verran, et jäi tossa ihan OK turbovaraakin. 290hp kone ja suurin sallittu teho on 290kW. Imukanavaan ylipainetta sit joskus.
https://www.instagram.com/p/CL3iEgCB9fl/
Puntaroinkin ton ja paino on ihan ok.
https://www.instagram.com/p/CMAAlCgB9BZ/
Ny sit aattelin niputella toisen koneen, kun noita hiluja on jäänyt tallin nurkkiin. LQ4, -243 kansilla ja 227/234 nokalla. Luulen, et tosta tulee ihan ok. Nykyiseen moottoriin verrattuna, tulee vähän lisää iskutilavuutta, puristukset nousee 9.5 -> noin kymppiin ja nokkakin on raikkaampi.
https://www.instagram.com/p/CMHnA_uB45H/