Tutkin vähän kytkinasiaa. Tässä motissa on kevyempi, mutta pienemmällä kytkimellä varustettu "littu pyörä". Mietin että jos hommais sre kytkinasetelman ja käyttäis alkuperäistä turbon 228mm kytkinlevyä. Täytyis vaas koneistuttaa tähän vauhtipyörään monttu ja uudet reijät asetelmalle. Tuo setti pitäs riittää yli 400nm väännölle tuolla vakiolla levyllä.
Sitten vedin rälläkällä ja plasmalla lisää tilaa konehuoneeseen. Sain koneen soviteltua melkein paikoilleen vaihteiston ja kardaanin kanssa. Vähän täytyy öljypohjaa muokata patin etureunasta, että väistää etupalkin. Muuten kone tulis aivan liian taakse ja koko kardaanikin menis uusiks.
Öljynputsari on harmillisesti juuri etupalkin moottorinkorvan kohdalla. Tälle apukuskin puolelle joutuu siis muuttamaan tuota korvaketta tai vietävä suodatin erillisellä jalalla johonkin kauemmas. Tod näk muutan vain koneen korvakkoa.
Yllättävän paljon nuo pienen moottorin "apulaitteet" vie tilaa konehuoneesta
Täytyy jarrupääsylkkä vaihtaa erilaiseen, että saa tilaa eatonille..