Käytiin emännän ja pikkujätkän kaa tällä mommilan kyläkaupalla iltamia kattelemassa ja jäätelöt syömässä muutama vko takaperin.
Kotiin tullessa 100m ennen kotipihaa rupes motti röpeltämään viidellä ja portilla kävi enää neljällä
Masennuin pikkasen kun auto on muuten toiminu aika kivasti...
Peruuttelin keksinnön autokatokseen ja jätin sen sinne miettimään tekosiaan pariks-kolmeks viikoks...
Eräänä perjantai-iltana sitten mietin että voisko olla vaan pari tulppaa kuollu, tässä kun oli pientä synnyttämisen tuskaa sillon kun heitin k-jetin menemään ja kävi alkuun vaan neljällä että oisko tulpat saanu sillon eliniän lyhennyksen.
Noh, tulpat tosiaan olin tilannu jo valmiiks aeromotorsilta samalla kun tuli muuutakin osia.
Eipä tarvinnu kauaa vikaa ettiä kun päivänvalo pääsi konehuoneeseen:
Nelosen ja vitosen tulpanjohdot oli aika valmiit
Hetken puntaroin että tilaanko partsilta jotku hyperjohdot, aerolta samaa metritavaraa ku edelliset vai haenko biltemasta siniset narut.
En (vielä) ostanu partsilta kalliita enkä jaksanu ootella että tulis muutakin tilattavaa aerolta, joten hain siniset kaapelit biltsusta ja vaihtelin niihin puolan pään liittimet vanhoista.
Taas rupes saksalainen insinöörityön taidonnäyte käymään niinku kuuluu eli kuudella mukilla
Tarvinnee tilata tohon alilta lämpösuojasukat johtoihin kun en jaksais mitään rumaa lämpösuojapeltiä alkaa tekemään tonne enää