Page 3 of 5

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Wed Dec 27, 2017 9:15 pm
by Camino79
Laittaas tännekin; eli nyt näyttäs siltä että mikäli männäntapin sijainti osittain öljynrengasurassa ei aiheuta vakavampia ongelmia niin muutetaan orggis iskusuhdetta matalammalla männällä ja pidemmällä kangella seuraavan esimerkin mukaisesti:

https://www.summitracing.com/parts/uem-ic781ktd-std

https://www.summitracing.com/parts/esp-63853dl19

Kangissa ainakin luvattu tehonkesto "riittävä" :lol:

Että jos ensi viikolla sit jo pääsis tilailemaan romppeita, toki vielä pitäs varmistusmitata että kansien palotila tosiaan on se 99cc niin tietää sit että paljonko pitäö pelailla että se purkka ois siellä 9.5 nurkilla jolloin pitäs pelata oikeinkin kivasti sekä vaparina että ahdettuna 8-)

Kun mulla ois vähän ajatus että jos kaikki menee nappiin eikä tuu mitään katastrofaalisia konkursseja niin ensi kesäksi jos sais jo vaparina liikkeelle ihan kaasarilla ;)

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Thu Dec 28, 2017 5:54 am
by sbc350
Varmaan kaikkein tärkein asia on männänrenkaiden reipas päittäisvälys, etteivät kuumetessaan lyö yhteen ja halkase lakea pois.. Od:lla on varmaan enemmän tietoa noista männistä ahtokäyttöön, ei oo itellä ollu varaa rakentaa tollasta niin ei oo tullu selviteltyäkään :lol:

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Thu Dec 28, 2017 7:20 am
by Camino79
sbc350 wrote:Varmaan kaikkein tärkein asia on männänrenkaiden reipas päittäisvälys, etteivät kuumetessaan lyö yhteen ja halkase lakea pois.. Od:lla on varmaan enemmän tietoa noista männistä ahtokäyttöön, ei oo itellä ollu varaa rakentaa tollasta niin ei oo tullu selviteltyäkään :lol:



Juu ja sit vaikka tuo 2618 matsku noissa männissä pitäs olla se top-of-the-line niin sillä on ikävä tapa lämpölaajenemiseen joten mäntä-sylinterivälyskin on hieman normaalia reilumpi :lol:

Mutta eiköhän tästä hyvä tule kun aikansa funtsii ja kyselee riittävän tyhmiä :mrgreen:

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Mon Jan 01, 2018 11:13 am
by Camino79
Noniin, elikäs mäntähommassa kaaduttiin kuitenkin vakiokorkeuteen kun parin ahdetun vermeen rakentaneen hepun kanssa lörpöttelin. Syynä pääasiassa rengaskontrolli ja parempi tuki männälle ja kun ei mun ole tarkotus kierrättää yli 6krpm ni toimii vakiolla kankikulmalla oikein hyvin.

Sit vklopun saldoa, koska kuvathan on aina kivoja :lol:

Image

Image

Elikkäs kansien kanavat ois nyt porttailtu sillai "oman maun" mukaan, todellinen hyöty jää nähtäväksi :lol:
Pakopuoli sai siis kuvien mukaisen "täyshoidon" ja imupuolen lähinnä siistin, kevyesti muotoilin vortec-ramppia ja vähän pientä maljaporttausta. Saas nähä kuinka ahdistaa 8-)

Ps. ~3-4h/kansi ja olisi kuitenkin pitänyt ostaa 2 rukon terää ni ei ois tarvinnu vikoja kanavia jurnuttaa tuplasti pidempään kuin aloittaessa :lol: Eli kyllä siinä aikaa palaa ja pirusti lähti matskua 8-)

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Mon Jan 01, 2018 11:15 am
by Camino79
Ja tosiaan deburrailin lohkon ja kannet samalla ni jos ei muuta hyötyä ni onpahan ainakin nätimmät :lol:

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Mon Jan 01, 2018 12:25 pm
by sbc350
Joo toi on aikaa vievää hommaa :lol:

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Mon Jan 01, 2018 1:12 pm
by Camino79
sbc350 wrote:Joo toi on aikaa vievää hommaa :lol:



Ja sitä valurauta/verihyhmää saa niistää monta päivää :lol:

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Mon Mar 19, 2018 11:05 pm
by Camino79
Vihdoin tuli jenkkilän kamat ni pääs halimaan kiiltäviä :lol:

Image

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Tue Mar 20, 2018 5:45 am
by sbc350
Onpa komeet!

Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"

Posted: Thu Apr 19, 2018 10:17 pm
by Camino79
Positiivinen updeitti; kampura nimittäin tuli vihdoin parin muuttujan jälkeen särötarkastuksesta ja osottautui priimaksi! 

Vaan nyt onkin sit se miljoonan taalan kysymys että laittaakko tolla valuakselilla kasaan vai myydä priima std kokonen särötarkastettu kampura pois ja tilata takoakseli ja "polttaa" satasia/tonni???? Ylimääräistä :?