Viime vkloppu oli aika kaksijakoinen;
Mosaöljyt+suod. Vaihto, check.
Turbiinilukon vianselvitys, check. (Th700sen painekatkasija sökö)
Tuplaputket sis. Vaihteistokannakkeen silpomisen, semicheck, toinen "downpipen" laippa supsuttaa kun on sen verran jo pehmyt vaan ei ollu uutta kartiota joten tiivistämmä mäskillä tod.näk. ensi vkloppuna.
Takajarrujen säätö, check.
Etujarrupalat+liukuholkit jne. Vaihto, check. Oli kuumuudesta jo lasittunu ja halkeillu palojen pinta eli autolla on ajettu kuten kuuluu
lisäksi vinku ikävästi, nyt paikalleen meni jotkut "hiljaiset" palat eli todnäk. Pehmeämpää seosta tms. Ja tuntuma ainakin polkimeen on miellyttävä.
Vaan sitten se iso miinus... Ajelin kotopuolesta takasin kaupunkiin (~50km) tyhjä kuomukärry perässä ja sunnuntaiajelijat sahas sitä 70-90kmh nopeutta ja kun ei se turbiininlukko skulaa niin lodju lämpes jonninverran --> jätin kärryn duunipaikan pihaan ja lähdin kotiapäin niin 2 luistaa ihan hillittömästi...
Nyt on sen verran paikannettu vikaa että kylmänä skulaa lähes normaalisti ja kun kirrasin tv-vaijerin "tappiin" (oikeesti, vaijeriteline alkaa jo myötämään kun on kaasu pohjassa) niin kakkonen ei luista. Askihan on käytetyistä kamoista tehty lähtökohtasesti ja tämänhetkinen diagnoosi onkin että mahdollisesti 1-2 accun jousi pehmeä (ennenkin ollut kuumana pehmeä "jojomainen" 1-2vaihto) joka luistattanu 2sen pantaa ja mahdollisesti lyhyenmallinen servon tappi vielä sotkemassa pakkaa...
Eli ensivkloppuna ö.pohja auki, uus painekatkasija sisään, servon ja accun tsekkaus, (tarvittaessa jatkaa servon tappia) lisäksi osia tulossa masterkitin, pannan, helojen ja shiftkitin verran... Shift kitinkin varmaan tyrkkään kokeiluun ni jos nyt selviäis ilman laatikon irrotusjumppaa kun kuitenkin sen lt1sen kanssa tulee sit th700nen
Vkloppuna onnistumisprosentista riippuen jatkoraportaasia luvassa