Page 2 of 19

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Mon May 23, 2016 8:07 pm
by sbc350
Aika roima ennakko sulla :shock:

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Mon May 23, 2016 8:14 pm
by Camino79
sbc350 wrote:Aika roima ennakko sulla :shock:


Olssin kone ;)

Caminossa maksimit 62 astetta alipaineen kanssa ja rutut ysin pintaan.... tässä on kanssa millin lasketut kannet vakio 307:ssa ja kanavia vähän duunailin ja vieläkään en oo saanu naulaamaan edes pitkässä vedätyksessä :lol:

Mut täähän on tää ikuisuuskyssäri olssi versus chevy kun chevy ei kestä millään samoja ennakoita ku tommone olssin pata :D

Tästä oon joutunu od:lläkin väittelemään ties kuinka monesti.... mm. Pasikiaisen topicissa aikoinaan ja kun siitä sain tarpeeks paskaa niskaan ni sit mä aloinkin boikotoimaan od:tä kun siellä mukamas "fiksut" tyypit alko mollaamaan vaikkeivät mistään mitään tienneetkään.... toi olssin kone kun on ihan oma maailmansa :lol:

Mut se siitä avautumisesta, caminossa n. 46° mekaaninen maksimi ja on siinä hilkulla että kuumana alkaa potkimaan vastaan mutta aina on lähteny läyntiin, varsinkin nyt kun modasin akkutelinettä että sain isomman agm akun sinne ni nyt pyörii kuumanakin kohtalaisesti :lol:

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Mon May 23, 2016 8:22 pm
by sbc350
Joo voihan se kestää nakuttamatta kaasupohjassa yli 40 astettakin, mutta onko siitä hyötyä tehollisesti? Cruisaillessa ja maantienopeuksissa voi tosiaan olla aika hulluja ennakoita alipaineen kera näissä vanhoissa moottoreissa :mrgreen:

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Mon May 23, 2016 8:33 pm
by Camino79
sbc350 wrote:Joo voihan se kestää nakuttamatta kaasupohjassa yli 40 astettakin, mutta onko siitä hyötyä tehollisesti? Cruisaillessa ja maantienopeuksissa voi tosiaan olla aika hulluja ennakoita alipaineen kera näissä vanhoissa moottoreissa :mrgreen:



Jakajan vaihdon jälkeen alotin 34° mek. Max ennakosta ja siitä 2-3° kerrallaa ylöspäin ja koko ajan tuli vetoja lisää ja kyt tossa 41° kohdalla alkaa tosiaan noi kuumakäynnistys-ongelmat ni en alkanu ees kokeilemaan enempää 8-)

Tää siis kaikki ihan perstuntumalla ajettuna ja bensamittaria tarkkailemalla :lol:

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Mon May 23, 2016 8:50 pm
by sbc350
Tarviis sit modaa keskipakopainoja niiku tein caminoo just :)

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Tue May 24, 2016 10:17 am
by Camino79
sbc350 wrote:Tarviis sit modaa keskipakopainoja niiku tein caminoo just :)



No sekin kävi mielessä, mutta taidan seuraavaks tosiaan alkaa värkkäämään sitä laajakaistaa hollille ja sit pelata vielä sen alipaine-ennakon kanssa ja sit hieroo vielä se kaasari kohilleen 8-)

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Sat May 20, 2017 8:30 am
by Camino79
Nyt on tuore leima, laajakaista ja kaasarin säätösarja. Neuloilla sain afr nousemaan 12.4stä 14 cruise alueella powerin pysyessä 12.5ssä joten nyt pitäs löytää kaasarin kannen tiippari ja alkaa vielä suutinjumppaan että sais pelattua cruisen seokset tonne reiluun 15sta ja sit vähän tiputtaa perusennakkoa ja säätää lisää alip.ennakoita.

Lisäksi hommasin jo lootan hännän stefan ja uuden lukkoturbiinin solenoidin ni saa vielä taloudellisemmaks :lol:

Mutta kattoo nyt miten ehtii kun tuli hommattua uus rojekti joka pitäs tänään käydä hakemassa, mutta siitä lisää tuonnempana omassa topikissa ;)

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Sun Jun 25, 2017 1:49 pm
by Camino79
Eipä oo tullu muuta tehtyä kun ajettua kun on tuo nykyinen työmatka syöny motivaation rotan lailla...
Mutta himoksella tuli käytyä ja perjantaina saapuessa auto pelas kun kello mutta sunnuntaina kevyessä kohmelossa kun oltiin lähdössä ni ei sanonukkaan mitään :shock:

No hetken jo aattelin että virolaiset oli nussinu akun mutta kyllä siellä oli akku ja kaapelit kiinni... no apuvirralla käyntiin ja toteamus että voi vittu tää ei lataa :shock:

No ei muutakun hetken otettiin virtaa vastaan ja kaikki kuluttajat pois ja eikun kotiopäin.... no päästiin pätkän matkaa seolle asti ja eikun ihmettelemään että missä se vika oikein on, ni leväytin sit laturin siinä huoltsikan parkkiksella vesisateessa ja hetkellinen toivonpilkahdus tuli kun totesin että b+ napa heilu löysänä... no eikun kirimään ja laturi kasaan, sitten apuvirtaa kyselemään ja toteamus että eipä auttanu....

No siinä sit hetki taas annettiin ladata ni sit päästiinkin jo motonetille asti niin hilkulla että viimeisessä mäessä jo hukku radion kellokin eli pienestä oli kii ettei palanu sytkämoduli :lol:

No motonetistä uus laturi paikoilleen ja ei muutakun kovaa ajoa kotio, loppu hyvin kaikki hyvin :D

Ens viikonlopulle on kutsu käyny että pitäs loimaan cruisingiin lähteä mutta täytyy nyt katsoa mikä on aikataulu kun tässä vkloppuna varmistu kämppä jyväskylästä ni tuleeko sit muutettua jo kamoja vai cruisailtua, saas nähdä 8-)

Lisää turinointia taas kun jotain äksöniä on havaittavissa :lol:

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Tue Apr 16, 2019 9:16 pm
by Camino79
Ikuisuus menny edellisestä päivityksestä mutta tänään tuli tosiaan asennettua bilsteinin b6set etuiskareiksi kun toissavuonna tuli päivitettyä takaset uusiksi monroen ilmaiskareiksi ni nyt toimii iskaritkin noiden hd-jousien kavereina niin hyvin että oikeen nauratti työnnättää mutkaista asfalttia tänään :lol:

Käppyrä siis ollu ajossa vklopusta asti kun vollesta hävis 3nen taas vaihteeksi :oops:

Ja tähän tosiaan sovittu jo kaupat LT1sestä '97 camarosta ja ilmastoinnin hiluista yms. Ni tästä tulee nyt sit yyber-käyttis kun ei tuon uuden tenavan myötä enää farkkuvolvoonkaan mahdu :lol:

Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice

Posted: Wed Apr 17, 2019 4:11 am
by sbc350
Kohta kokonaan käyty läpi 8-)