


Elikkäs mähän oon ehtiny tekemään tähän jo koneen amiksen päättötyönä sillo joskus nakki ja pata (307 rullanokkanen olssin kone) ja askina tällä hetkellä Ilmavirran Mikan tekemä th-200R4


Maalasin tän kanssa pari kesää sitten ja äänieristin bitumilla koko sisustan ko. yhteydessä

Mutta nyt tänä kesänä tää lähti sit lapasesta kun se ehti seistä pari kesää kun huomasin että koppa on etupäästään runkoa vasten... perus mätävikaa puslien alla niinkun näissä yleensä aina...
Tässä muutama kuva siitä mitä tein tossa parin viikon kesälomalla V8-meetin tienoilla








Kohtuu valmiina jo


Puslien kohtien korjailua


Tässä mallia jenkkien tehtaan saumoista


Ja sit made by me


Sit aletaan olemaan kokolailla jo valmiina


Ja sinistä makkaraa bensalinjaksi ni ei oo liian tylsän näköstä


Että tähän meilläpäin käytetään kesälomat


Mähän ostin siis sämpyläcapricen p-u puslasarjan että oisin uusinu kaikki mutta olivat erikokosia ja mallisia eikä siinä sarjassa tullu alapuolen puslia ollenkaan jne. sovitusongelmien takia ni jouduin sit käyttämään alkuperäsiä ja tietysti jouduin osan purkamaan siitä mun varaosapaskasta kera miljoonan ja taas miljoonan hyttysen +20 asteen kelissä



Että tämmöttii, vielä ois yhden vklopun rypistys jälellä kun pitää puskurien kiinnitysputket ym. vielä mallata ja lyhentää ni saa puskurit suoraan jne. ja asentaa tankki paikoilleen ym.

Toivon mukaan tää ois ens kuussa jo ajossa taas

Ja nyt sit kaikkien kaipaama ylläri! Jos joku haluaa vaihtaa tähän 50-60-luvun avolavan tai farkun ni saa ilmotella

