Chevrolet Impala -63 lowrider

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby ricothekidd » Mon Feb 11, 2013 9:24 pm

tempting... mut mahtuneeko enää 14" daytonii?

User avatar
herrakani
Posts: 480
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Helsinki

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby herrakani » Mon Feb 11, 2013 9:32 pm

Iisisti menee sama se on ku edessäkin.
BMW M5 SBC 1993

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby ricothekidd » Mon Feb 11, 2013 9:51 pm

katotaan, voi olla että kiinnostaiskin. by the way, vieläkö sulla on ne back-off kuraläpät :D

Tällä viikolla pitäs tekniikkakin olla hallilla, saas nähdä.

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby ricothekidd » Mon Feb 25, 2013 8:56 pm

whippee! moottori ja loota saapu tänään hämeenlinnan tulliin, kävin oitis koukkaamassa ne parempaan talteen...

Image

Image

and im like a fat kid in a candy store :D

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby sbc350 » Mon Feb 25, 2013 9:09 pm

komee patti, paljonko rullattu ja paljonko kustansi jos kehtaat kertoa?

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby ricothekidd » Mon Feb 25, 2013 10:23 pm

toki kehtaa, ei nää mitää salaisuuksia ole. 80 tuhatta mailia on mittarissa ja hinta jäi suomeen tullattuna karvan alle 4000€, tuli benzboyn kautta www.benzboy.com kehtaa tässä vaiheessa kyllä suositella, tosi asiallinen palvelu heillä.

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby ricothekidd » Fri Mar 01, 2013 10:48 am

Image
Koneen ja vaihteistonkorvat pulttailin irti, olin aikaisemmin fiksannu th200r4:n mikä oli tulossa tähän ja ostanut siihen polyuretaaniset koneen/vaihteistonkannakkeet, vaihteistonpusla käy suoraan ja koneenkorviin tulee adapterilaipat. Kuvassa olevat jää nyt joutilaaksi, tarviiks joku?

on muute kiva kun kaikki LS:n ja vaihteiston kierteet on millisiä, saatavuus on aika paljon parempi kun tuumasissa

Image
Sain myös iskarin kannakkeet valmiiks, yläpää on uniball-laakerilla ja alapää kumipuslan varassa. Iskarit on jonku moparin orkkikset, oli lyhyimmät mitä varaosapuljusta löysivät kun ei hotsittanut tehdä tosta iskarin korvasta kovin korkeaa....

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby sbc350 » Fri Mar 01, 2013 4:56 pm

ei pahan hintanen motti! Itseä himottais sellanen vortec 8100 eli 496cid isolohko caminon pellin alle :mrgreen:

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby ricothekidd » Fri Mar 01, 2013 5:53 pm

Joo kannatetaan! noita rautalohkoisia sais vieläkin edullisemmin, turboo? :D

User avatar
sbc350
Posts: 1958
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Chevrolet Impala -63 lowrider

Postby sbc350 » Fri Mar 01, 2013 6:46 pm

juu tuplaturbona pienil ahdoilla olis ihan kiva ruisailu motti :)


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 159 guests