Uusi käyttis; S10 Blazeri

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

User avatar
Camino79
Posts: 737
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby Camino79 » Sat Mar 07, 2015 11:57 am

Noniin elikkäs otsikon mukaisen kamppeen kävin hakemassa käyttikseksi, tarkemmin ottaen '92 Starcraft-varusteltu kapistus automaattiaskilla ja 4,3 ruiskukutvosella.

Tammikuussa leimattu peli mutta sokea katsuri tms. Koska kolme etummaista runkokiinnikettä oli ruostunut korin puolelta läpi, eli ei tämänkään kanssa ihan huolettomasti alkanut tämä elämä :)
Ja tankki tosiaan vuotaa, uus on toki jo tilattu :D

Että tästä pidän kanssa varmaan jonkinlaista proggispäivyriä täällä ainakun jotain fiksua saan aikaiseksi.
Tässäpä kuva kikottimesta uusien valojen asenuksen jäljiltä:
Image

User avatar
sbc350
Posts: 1953
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby sbc350 » Thu Mar 12, 2015 7:54 am

Tankin vaihdoin minäkin omaani, ei ollut ees hirveen kallis. Samalla tein pohjaan lähdön ulkoiselle bensapumpulle 8-)
Ei muuta kun noi starcraft roinat veks niin alkaa näyttään autolta ;)

User avatar
Camino79
Posts: 737
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby Camino79 » Thu Mar 12, 2015 8:32 am

Ite meinasin kyllä pitää orggispumpun JA noi Starcraft-roinat :D Orggiksetkin kun ovat :D Sisustan puuosat tosin käytän jossain vaiheessa irti ja petsaan jollain todella tummalla värillä, mahdollisesti punaiseen taittavalla :)

Muuten kyllä ihan mukava ja lepponen peli ajella ja kävin mä jo vähän hangessakin sitä höykkyyttämässä ja aika hyvinhän tommonen etenee :D

User avatar
Camino79
Posts: 737
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby Camino79 » Sun Mar 15, 2015 8:41 pm

Viikonlopun saldo aika köyhä hirmuisesta lenssusta johtuen mutta sainpahan kuskinpuolen etummaisen korikorvan korjattua :D Ja nousi muuten sen verran että shifterinkin joutui säätämään uusiksi ja nyt kuskin ovikin menee kiinni ilman paiskomista :lol:

Image
Lähtökohta :D ja apparin puolen kaksi etummaista samassa kunnossa...

Image
Pienen paineilmatalttailun lopputulos :D muutenhan tuossa jo vauriot näkyykin mutta myös rungon korvaan piti tehdä tuo vastinpinta uusiksi...

Image
Tietysti kunnon massaus vielä tuli tuon päälle mutta 2mm levystä siis kaikki ja happopohjikset pintaan :D

Että jos nyt viikolla sais sit tankin, vakaajan korihelat, ylävesiletkun ja nuo apparin puolen korvat tehtyä ni ois aika mahtijuttu :D toivottavasti tauti ei pahene :)

User avatar
herrakani
Posts: 480
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Helsinki

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby herrakani » Sun Mar 15, 2015 11:21 pm

Mä oon hitsaillu Mondeota... Yök mitä hommaa.
BMW M5 SBC 1993

User avatar
Camino79
Posts: 737
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby Camino79 » Mon Mar 16, 2015 7:28 am

No en mä tiedä, riippuu vähän että mitä joutuu hitsaamaan :) Ite ihan diggaan tehdä mätähommia jos saan tehdä ne kunnolla = ei ole kiire :)

User avatar
sbc350
Posts: 1953
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby sbc350 » Tue Mar 17, 2015 8:19 pm

Huutaako sulla neliveto? siis hidaspuolihan kuuluukin vähän ulista mutta mulla pitää mekkalaa nopea puolikin. Jakoaskin kävin läpi ja kaikki ok, ketju oli hiukan kulunut et kait se ääni siitä sit tulee..
Onneks itellä ei oo noita mätävikoja oikeen ollenkaan, oon saanu elämässäni tarpeeks jo paikkailla :mrgreen:

edit: sulta puuttuu vissiin kuskin koristelista? multakin puuttu, revin loputkin pois ja varmuudenvuoks just tossa taannoin heitin ne irtirevityt mäkeen kun ajattelin ettei niitä kukaan tarttis kuitenkaan :lol:

User avatar
Camino79
Posts: 737
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby Camino79 » Tue Mar 17, 2015 8:54 pm

sbc350 wrote:Huutaako sulla neliveto? siis hidaspuolihan kuuluukin vähän ulista mutta mulla pitää mekkalaa nopea puolikin. Jakoaskin kävin läpi ja kaikki ok, ketju oli hiukan kulunut et kait se ääni siitä sit tulee..
Onneks itellä ei oo noita mätävikoja oikeen ollenkaan, oon saanu elämässäni tarpeeks jo paikkailla :mrgreen:

edit: sulta puuttuu vissiin kuskin koristelista? multakin puuttu, revin loputkin pois ja varmuudenvuoks just tossa taannoin heitin ne irtirevityt mäkeen kun ajattelin ettei niitä kukaan tarttis kuitenkaan :lol:


Juu ei huuda nelikko :D ja kaikki listat löytyy, on vaan otettu irti kun listan alle tehty hirveä pakkelikötöstys joka täytyy fiksailla tossa kesän mittaan :) komeesti siis pisteillä hepattu ratsupaikka johon leivottu kilo kittiä päälle :D

Ja kesäksi meinasin täräyttää varapyörätelineen paikoilleen ni saa konttiin lisää tilaa :D
Tänään sain ylävesiletkun ja korihelat uusittua ja pohjamaalattua uuden tankin kun oli ihan naturelli :) huomenna pintamaali ja KENTin kumimassa sit vielänsen jälkeen ni eiköhän tuo mun omistuksen kestä :)

Ja kesällä sit kunnon painepesu ja ml ensin alle imeytymään pohjaan ja sit paksusti ruiskumassaa päälle ;)

User avatar
sbc350
Posts: 1953
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby sbc350 » Fri Mar 20, 2015 8:14 pm

Multa saat toisen telineen jos tahdot, se oli irti ostettaessa eikä kyllä tule paikalleenkaan enää koskaan, ei oo mun makuun. Plus et se pitää joka kerta veivaa sivulle et saa luukun auki, esim jos on seinä tai auto vieressä ni et saa luukkuu oikee auki mitenkää :lol:

User avatar
Camino79
Posts: 737
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Jyväskylä

Re: Uusi käyttis; S10 Blazeri

Postby Camino79 » Fri Mar 20, 2015 11:10 pm

sbc350 wrote:Multa saat toisen telineen jos tahdot, se oli irti ostettaessa eikä kyllä tule paikalleenkaan enää koskaan, ei oo mun makuun. Plus et se pitää joka kerta veivaa sivulle et saa luukun auki, esim jos on seinä tai auto vieressä ni et saa luukkuu oikee auki mitenkää :lol:


Mulle tuli kaikki romut messiin mut jos siitä uupuu jotain ni tarvii sit kysellä jos sulla on loput :lol:


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 18 guests