-78 C10 Chevrolet Silverado fleetside
Posted: Sat Jan 31, 2015 8:56 pm
Noniin.
Jos kohtapuoliin sais kuvien laiton sujumaan niin niitä sitten...
Jos lyhyesti kertoisin koska tarinaahan kaikki haluaa lukea.
Daami torstaina katteli feissarin myydään ämericcalaiset romut osioo ja pyysi katsomaan kuvia ja kertoi haluavansa ostaa kohteen joka oli pitkälavainen c10 rojekti.
Koska meillä on jo toistakymmentä amerikkalaista niin en nyt kauheesti innostunut mutta toki innostunut koska jos mä haluan jonkun ostaa niin onhan se perseestä jos toinen laittaa jyrkän ein sen hankinnalle.Pyysi sit mut kaupantekoon puhemieheksi ja laittoi mun numeron myyjälle.Puhelin pirahti heti..Kyselin siinä kaikkea ja koitin olla mahdollisimman epäkiinnostunut.En nyt mee kauppahintaa mainostamaan, sanotaan et pääsimme yhteisymmärrykseen.Lupain tänään hakea sen.Aamulla r30 liukulava käyntiin ja sukulaismies appariksi skloddeineen.
Päästiin parolaan siinä puoliltapäivin.Paikka löyty ja alettiin kaivamaan kasaa lumihangesta.Koska hinuri oli varustettu myös vinssillä ei lavalle saaminen tuottanut ihmeempää tuskaa.Kuorma kiinni lähdettiin kotioppäin.Heti isommalle tielle päästyämme liimautui jäätelöauto takapuskuriin.Ei mitään ressiä, meillähän ei virallisten lukemien mukaan ollut kuin vähän toistatonnia ylikuormaa.
Panda häipyikin pois keskustaan saavuttaessa.Siitä sit vanhalle tielle.Päästiin varmaan 5 kilsaa kohti helsinkiä kun toinen maija tulee vastaan ja lollipop heilui.
Onhan toi hinuri senverran järeen oloinen ja kuorma hyvin sidottu et sivuun vedettyäni konstaappeli pyysi puhaltamaan ja näyttämään ajokortin.Ja toi kortin pandassa käytyään takaisin ja toivotti oikein hyvää matkaa.
Perille päästiin ilman muita kommelluksia.
Laskettiin läjä hallin eteen ja sit tietty koitettiin käyntiin.Pitkä sahaus ja melkein lähti kunnes tajusin että startti jäi päälle.
Palautin sit hinurin ja kaverit himaansa ja palailin tallille.Apukaapelit kii ja hehkutuksen jälkeen starttia.
Lähti mutta startti jäi taas räkymään.
Kiroilun jälkeen jäsentelin kaapaleita uuteen asentoon.Katselin että solenoidin pääty oli korkannu.
Sainkin sen sit käymään ja startti lähti rääkymään vetolevyä vasten vain eteenpäin ajaessa enempi kaasua tarjotessa joten tyhjäkäynnillä talliin ajo sujui ilman meteliä.Siellä se ny on sulamassa.
350d+th400 näyttää olevan.
Jos kohtapuoliin sais kuvien laiton sujumaan niin niitä sitten...
Jos lyhyesti kertoisin koska tarinaahan kaikki haluaa lukea.
Daami torstaina katteli feissarin myydään ämericcalaiset romut osioo ja pyysi katsomaan kuvia ja kertoi haluavansa ostaa kohteen joka oli pitkälavainen c10 rojekti.
Koska meillä on jo toistakymmentä amerikkalaista niin en nyt kauheesti innostunut mutta toki innostunut koska jos mä haluan jonkun ostaa niin onhan se perseestä jos toinen laittaa jyrkän ein sen hankinnalle.Pyysi sit mut kaupantekoon puhemieheksi ja laittoi mun numeron myyjälle.Puhelin pirahti heti..Kyselin siinä kaikkea ja koitin olla mahdollisimman epäkiinnostunut.En nyt mee kauppahintaa mainostamaan, sanotaan et pääsimme yhteisymmärrykseen.Lupain tänään hakea sen.Aamulla r30 liukulava käyntiin ja sukulaismies appariksi skloddeineen.
Päästiin parolaan siinä puoliltapäivin.Paikka löyty ja alettiin kaivamaan kasaa lumihangesta.Koska hinuri oli varustettu myös vinssillä ei lavalle saaminen tuottanut ihmeempää tuskaa.Kuorma kiinni lähdettiin kotioppäin.Heti isommalle tielle päästyämme liimautui jäätelöauto takapuskuriin.Ei mitään ressiä, meillähän ei virallisten lukemien mukaan ollut kuin vähän toistatonnia ylikuormaa.
Panda häipyikin pois keskustaan saavuttaessa.Siitä sit vanhalle tielle.Päästiin varmaan 5 kilsaa kohti helsinkiä kun toinen maija tulee vastaan ja lollipop heilui.
Onhan toi hinuri senverran järeen oloinen ja kuorma hyvin sidottu et sivuun vedettyäni konstaappeli pyysi puhaltamaan ja näyttämään ajokortin.Ja toi kortin pandassa käytyään takaisin ja toivotti oikein hyvää matkaa.
Perille päästiin ilman muita kommelluksia.
Laskettiin läjä hallin eteen ja sit tietty koitettiin käyntiin.Pitkä sahaus ja melkein lähti kunnes tajusin että startti jäi päälle.
Palautin sit hinurin ja kaverit himaansa ja palailin tallille.Apukaapelit kii ja hehkutuksen jälkeen starttia.
Lähti mutta startti jäi taas räkymään.
Kiroilun jälkeen jäsentelin kaapaleita uuteen asentoon.Katselin että solenoidin pääty oli korkannu.
Sainkin sen sit käymään ja startti lähti rääkymään vetolevyä vasten vain eteenpäin ajaessa enempi kaasua tarjotessa joten tyhjäkäynnillä talliin ajo sujui ilman meteliä.Siellä se ny on sulamassa.
350d+th400 näyttää olevan.