Pikkusen tämäkin edistynyt, pieni motivaatiopula oli aikansa mutta kelien lämmetessä alkaa taas into löytyä. Lohko on vieläkin koneistamolla, tosin porattu jo hyvän aikaa sitten hommaamilleni .040 männille. Kampura on tasapainotuksessa R-koneistuksella, sen kun saa sieltä niin paikallisella koneistamolla tsekkailevat kampuran laakerivälykset uusilla .010 alikokolaakereilla. Koneistamolla tarkistivat kiertokankien laakereiden välykset, välys pyöreä nolla
saivat onneks hoonaamalla välykset kuntoon. Tuli tilattua tuo Iskyn nokka uusien nostajien kanssa. Muutenkin aika hyvin ois koneen osat tilattuna, mm. tiivistesarja jakopää yms. perusjutut.
...tanan kalliit sisäänajo- ja sen jälkeiset "normaalit öljyt." On kuulemma hyvät, koneistaja sanoi.
Päivällä kävin hiekkapuhaltamassa öljypohjan. Oisin puhaltanu mm. venakopatkin, vuan hiekka loppu.
Maalia osiin. Ei peittynyt kunnolla, pitää huomenna sipaista toinen kerros. Valikoitui tällä kertaa tuommonen väri.
Jahka alakerran osat tulee koneistamolta niin pitää mitata paljon mäntä jää uusilla männillä alle dekin. Sen mukaan laskeskella paljonko kansista otetaan siivua pois. Kannen palotilat mittasin jo aiemmin, 73ml näytti olevan eli siltäkin osin vakiot. Istukat on jo koneistettu, uudet venttiilit vielä tilaamatta. Ohjurit on onneks hyvät, niille ei tarvitse tehdä mitään.
Taitaapi vappuajelut jäädä haaveeksi tältä vuodelta tällä pirssillä, mutta onneksi on volovo iskussa ja ajossa jo.