Etujarrut olis fiksattu, levyt vaihdoin ja uudet palat on paikallaan
Takasiipi on neljällä kartioruuvilla kiinni ja ne oli väljistyny ja jumahtanu.. siispä siipi pääs
kolisemaan. Porasin kannat pois kun olivat ihan soosina, papukaijoilla kiersin pätkät pois ja laitoin uusilla pulteil kii.
Pari päivää on lämppäri puhaltanu apukuskin mattoa kuivaks kun oikeen ui vedestä. Syykin vuotoon löyty,
parista sivupaneelin pultinreijästä tulee ainakin vettä sisälle:
Samalla irrotin ecun niin näki sen numeron, saa syöttää oikeen ecun tohon winaldl ohjelmaan..
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Letkulämppäri ei natsannu siinä kohden mihin viimeks asensin niin tein modauksen, tollanen alavesiputki tuli tehtyä, nyt lämpö nousee suoraan moottoriin
ja tuntus olevan aika pirun tehokaskin.
Apukuskin penkissä on tuplakiskot, toiset vapautuu kun selkänojan taittaa jolloin penkki menee eteenpäin
ja takapenkille on helpompi kiivetä. Vaijeri mikä ton homman mahdollistaa oli menny poikki ja takapenkille
oli tosi vaikee kiivetä.
Vanhasta vaijerista kaivoin päät irti ja mulla oli roskiksesta joskus pelastettuja käyttämättömiä lavuaarin pohjaventtiilin
vaijereita mihin ymppäsin noi oikeet päät ja katkoin sopivaks. Nyt liukuu komeesti penkki eteen kun selkänojan taittaa
Vähän ankeet noi musavehkeet on vieläkin niin päätin pulttaa tollasen pitkään tallissa pyörineen herzin pikkusupparin
tunkin entiseen koteloon, sinne mahtuu tekemään mdf levystä kotelon tuon muovin taakse. Tulee toi elementti siis
vielä ton muovin sisäpuolelle ja jonku kustomi ritilän vois siihen suhautella.
Vahvarille en löytäny mitään muuta paikkaa kun takapenkin vieressä, takakajarin alla. Tohon ei pääse
edes jalalla potkasemaan eikä penkkiä kaadettaessakaan siihen osu mikään.. toki jos löytys joku snadimpi
vahvari niin se vois mahtua takapenkin alle jemmaan. Pitäskö tohon nyt sit viel joku peitekoppero rakennella?
Posti kanto keskuslukituksen ja tollasen viivereleen, jos laittais sisävalot sammumaan viivellä, meneepäs hifistelyksi
ja tuntus olevan aika pirun tehokaskin.
Apukuskin penkissä on tuplakiskot, toiset vapautuu kun selkänojan taittaa jolloin penkki menee eteenpäin
ja takapenkille on helpompi kiivetä. Vaijeri mikä ton homman mahdollistaa oli menny poikki ja takapenkille
oli tosi vaikee kiivetä.
Vanhasta vaijerista kaivoin päät irti ja mulla oli roskiksesta joskus pelastettuja käyttämättömiä lavuaarin pohjaventtiilin
vaijereita mihin ymppäsin noi oikeet päät ja katkoin sopivaks. Nyt liukuu komeesti penkki eteen kun selkänojan taittaa
Vähän ankeet noi musavehkeet on vieläkin niin päätin pulttaa tollasen pitkään tallissa pyörineen herzin pikkusupparin
tunkin entiseen koteloon, sinne mahtuu tekemään mdf levystä kotelon tuon muovin taakse. Tulee toi elementti siis
vielä ton muovin sisäpuolelle ja jonku kustomi ritilän vois siihen suhautella.
Vahvarille en löytäny mitään muuta paikkaa kun takapenkin vieressä, takakajarin alla. Tohon ei pääse
edes jalalla potkasemaan eikä penkkiä kaadettaessakaan siihen osu mikään.. toki jos löytys joku snadimpi
vahvari niin se vois mahtua takapenkin alle jemmaan. Pitäskö tohon nyt sit viel joku peitekoppero rakennella?
Posti kanto keskuslukituksen ja tollasen viivereleen, jos laittais sisävalot sammumaan viivellä, meneepäs hifistelyksi
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Eiku pistät vaa sisävalot viiveellä. Ei kai se vielä hipistelyks mee.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Hifistelyt jäi nyt tekemättä mut sain riipastua TBI läppärungon irti ja muutin bensanpaineensäätimen säädettäväks malliks.
Pienet on nää 2.8 litrasen reijät:
Aika kökkönen murikka:
Porasin lukitun säätöruuvin auki:
Kierrehän oli joku hieno malli niin vedin tapilla m6 kierteen tohon liikkuvaan säätöpalikkaan:
Säätöruuvi pilkistää nyt bensan tulo- ja paluulinjan välistä:
Tankkasin eilen 50 litraa e85:sta ja 18 litraa 95e10 ja oli kyllä kotimatka aika surkeeta, ei
meinannu jaksaa kulkea mihkään ja kylmänä ei käynyt joutokäyntiä. Vedin ton säädön nyt
tappiin niin johan löyty voimaa taas.
Vieläkin pientä puutumista esiintyy tietyllä kaasun asennolla mutta ihan ajettava siitä tuli,
kylmänäkin käy hyvää joutokäyntiä. Seuraava steppi on hommata 4.3 litrasen läppärunko
kun siinä on isommat suuttimet. Sit voi varmasti ajaa jo puhtaasti e85:llä.
Casull lähetteli mulle uuden käytetyn peruutusvalon kytkimen ja ruuvasin sen äsken kiinni, nyt pelaa
komeesta pakkivalot!
Pienet on nää 2.8 litrasen reijät:
Aika kökkönen murikka:
Porasin lukitun säätöruuvin auki:
Kierrehän oli joku hieno malli niin vedin tapilla m6 kierteen tohon liikkuvaan säätöpalikkaan:
Säätöruuvi pilkistää nyt bensan tulo- ja paluulinjan välistä:
Tankkasin eilen 50 litraa e85:sta ja 18 litraa 95e10 ja oli kyllä kotimatka aika surkeeta, ei
meinannu jaksaa kulkea mihkään ja kylmänä ei käynyt joutokäyntiä. Vedin ton säädön nyt
tappiin niin johan löyty voimaa taas.
Vieläkin pientä puutumista esiintyy tietyllä kaasun asennolla mutta ihan ajettava siitä tuli,
kylmänäkin käy hyvää joutokäyntiä. Seuraava steppi on hommata 4.3 litrasen läppärunko
kun siinä on isommat suuttimet. Sit voi varmasti ajaa jo puhtaasti e85:llä.
Casull lähetteli mulle uuden käytetyn peruutusvalon kytkimen ja ruuvasin sen äsken kiinni, nyt pelaa
komeesta pakkivalot!
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
sbc350 wrote: Seuraava steppi on hommata 4.3 litrasen läppärunko
kun siinä on isommat suuttimet.
Monta läppärunkoa tarviit?
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Jahas
Kyllä mä yhdellä ehjällä pärjäisin..
Kyllä mä yhdellä ehjällä pärjäisin..
-
- Posts: 63
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Kärkölä, Finland
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Kannattaa varmistaa että pumpussa piisaa painetuotto.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
GreenThing wrote:Kannattaa varmistaa että pumpussa piisaa painetuotto.
Jos liene erilaiset noissa 2.8 ja 4.3 ni meniskö tommosen 4.3:sen pumppu suoraa tonne 2.8:n tilalle? Just saying jos et hokaa mut ekanahan SBC ois tietty tarkistanu k.o. pumppujen sopivuuden toistesa tilalle.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Greenillä on ihan pointtia, toi vakio pumppu ei riitä kovin korkealla paineellekkaan. Pitäs varmaan ostaa muutenkin tollanen e85:lle luokiteltu pumppu jossain vaiheessa.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Jari H wrote:sbc350 wrote: Seuraava steppi on hommata 4.3 litrasen läppärunko
kun siinä on isommat suuttimet.
Monta läppärunkoa tarviit?
Eipä niitä sitten tähänhätään löytynyt kuin yksi, lopuilla varmaan heitetty vesilintua.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests