Letkulämppäri ei natsannu siinä kohden mihin viimeks asensin niin tein modauksen, tollanen alavesiputki tuli tehtyä, nyt lämpö nousee suoraan moottoriin
ja tuntus olevan aika pirun tehokaskin.

Apukuskin penkissä on tuplakiskot, toiset vapautuu kun selkänojan taittaa jolloin penkki menee eteenpäin
ja takapenkille on helpompi kiivetä. Vaijeri mikä ton homman mahdollistaa oli menny poikki ja takapenkille
oli tosi vaikee kiivetä.

Vanhasta vaijerista kaivoin päät irti ja mulla oli roskiksesta joskus pelastettuja käyttämättömiä lavuaarin pohjaventtiilin
vaijereita mihin ymppäsin noi oikeet päät ja katkoin sopivaks. Nyt liukuu komeesti penkki eteen kun selkänojan taittaa

Vähän ankeet noi musavehkeet on vieläkin niin päätin pulttaa tollasen pitkään tallissa pyörineen herzin pikkusupparin
tunkin entiseen koteloon, sinne mahtuu tekemään mdf levystä kotelon tuon muovin taakse. Tulee toi elementti siis
vielä ton muovin sisäpuolelle ja jonku kustomi ritilän vois siihen suhautella.

Vahvarille en löytäny mitään muuta paikkaa kun takapenkin vieressä, takakajarin alla. Tohon ei pääse
edes jalalla potkasemaan eikä penkkiä kaadettaessakaan siihen osu mikään.. toki jos löytys joku snadimpi
vahvari niin se vois mahtua takapenkin alle jemmaan. Pitäskö tohon nyt sit viel joku peitekoppero rakennella?

Posti kanto keskuslukituksen ja tollasen viivereleen, jos laittais sisävalot sammumaan viivellä, meneepäs hifistelyksi
