S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
No mutta eikös se oo sitä hotrottinkia? :D:D:D:D:D
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Juu sitä juurikin.
Tänään posti toi peruutuskameran, tosin emäntä jo uhkas napata ton omaan autoonsa
Tossa on myös pimeänäkö. Tuntu olevan iha pätevä mitä tässä sisällä testailin. Blazeris on niin
tummennetut noi takalasit ettei pimeellä ja vieläpä sadekelillä nää kyllä yhtään peruutella, jospa
tää tois ratkaisun ongelmaan
Tänään posti toi peruutuskameran, tosin emäntä jo uhkas napata ton omaan autoonsa
Tossa on myös pimeänäkö. Tuntu olevan iha pätevä mitä tässä sisällä testailin. Blazeris on niin
tummennetut noi takalasit ettei pimeellä ja vieläpä sadekelillä nää kyllä yhtään peruutella, jospa
tää tois ratkaisun ongelmaan
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tällänen multimediakeskus on nyt kojelaudan alareunassa
Rca adapteritkin tuli, nyt saa kytkettyy vahvarin takakajareille ja aux inputtiin bluutuut sovittimen
jahka se kiinasta saapuu..
Korjasin myös vihdoin etuparkit ja mittariston taustavalot. Piuha mikä valokytkimeltä lähtee on jostain
kohti nirhautunu runkoon, kohtaa en löytänyt niin vedin uuden piuhan ja nyt toimii
Rca adapteritkin tuli, nyt saa kytkettyy vahvarin takakajareille ja aux inputtiin bluutuut sovittimen
jahka se kiinasta saapuu..
Korjasin myös vihdoin etuparkit ja mittariston taustavalot. Piuha mikä valokytkimeltä lähtee on jostain
kohti nirhautunu runkoon, kohtaa en löytänyt niin vedin uuden piuhan ja nyt toimii
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ei ne loppupelissä ihan sairaasti ollu pielessä kotikonstein säädetyks. Nyt on sit kohdallaan mutta ei
se silti palauta keskivaiheilla. Koitin simpukkaakin vielä höllätä lisää mutta ei vaikutusta. Seuraavaks
kai sit vaihdettava simpukka? Ja taas saa säädättää kulmat prkl..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Säätelin himassa ennen tota virallisiin arvoihin säätämistä, oli aurausta ja haritusta mut aina samanlainen, ainut et se oli hyökkäilevä kun ei ollu auraukset kunnossa. Nythän toi on ihan hyvä paitsi että se ei keskialueelta palan matkaa kumpaankaan suuntaa palauta keskelle..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ohjaukselle en oo jaksanu viel tehdä mitään mutta korkeahkolla pysynyt joutokäynti sai tänään helpotusta.
En ehtiny kalibroimaan IAC:tä mutta kaivoin läppien stoppiruuvin esille ja käänsin joutista vähä pienemmälle.
Porasin tohon peitelätkään pienen reijän ja ruuvasin sen irti peltiruuvilla, alta löyty sitten torx kanta
mistä pystyy läppiä säätämään.
En ehtiny kalibroimaan IAC:tä mutta kaivoin läppien stoppiruuvin esille ja käänsin joutista vähä pienemmälle.
Porasin tohon peitelätkään pienen reijän ja ruuvasin sen irti peltiruuvilla, alta löyty sitten torx kanta
mistä pystyy läppiä säätämään.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Vaihdoin tulpat, oli joku lähiaikoina ne jo vaihtannu, tosin oli unohtanu kiristää ne kunnolla niin olivat sormitiukkuudessa..
Varaosa-autosta puretut levyt sorvattu kun oli jo pinnat vähä mädäntyny, muuten on kyllä lähes ajamattomat:
Varaosa-autosta puretut levyt sorvattu kun oli jo pinnat vähä mädäntyny, muuten on kyllä lähes ajamattomat:
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Parantuko käynti tai mitään ku kiristi ne tulpat? Siis vaihoit ja sitte kiristit, et pääse näsäviisastelee nytte.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Pikku-Kalle wrote:Parantuko käynti tai mitään ku kiristi ne tulpat? Siis vaihoit ja sitte kiristit, et pääse näsäviisastelee nytte.
Eipä tuo vaikuttanu oikeen mitään. Pitää tutkia viel imuvuodot ja kalibroida IAC ni sais sen joutiksen paremmin kohdilleen. Ennakotkin katoin niin lamppu näytti 20 astetta joutokäynnillä...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests