Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Tänään täyttelin vielä lodjun öljyt ja vaihdoin kaasariin pykälän löysemmät jouset neuloille niin AVOT! paksuimmillaan nyt afr 12 ja laihimmillaan cruise-alueella 15, wot aika tarkkaan 13. Saa riittää tähän hätään, vielä meinasin kokeilla pyöräyttää vähän lisää alip.ennakkoa joss ei ala nakuttelemaan
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Pikku parkkisremppa, eli napsin listat takasivulasiin paikalleen vihdoin
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Alkaa olemaan kuosissa Noi kaasaritkin on välillä haastavia saada just kohdalleen..
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Juu vähänhän se ilman penkissä ajamista on aina trial&error tyyppistä säätämistä kun tulee muutoksia (nytkin perävälitys, tuplaputket ja turbiinin lukko) joita ei välttämättä edes ajattele sen kummemmin. Eikä se penkissäkään ajaminen aina autuaaksi tee mitä tulee normaali ajokierrosten ym. "Oikeiden" säätöjen suhteen
Nyt kun saan turbiinilukon ohjauksen vielä fiksummaksi jossain välissä (jarrupoljinkatkaisijan ja alipkatkaisijan kautta) niin sit saa tehdä viimeset hieromiset
Nyt kun saan turbiinilukon ohjauksen vielä fiksummaksi jossain välissä (jarrupoljinkatkaisijan ja alipkatkaisijan kautta) niin sit saa tehdä viimeset hieromiset
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Koska tallin rakentaminen imee kaiken rahan tällä hetkellä niin LT1sen valmistuminen siirtyy hamaaseen tulevaisuuteen. Kävin kuitenkin eilen hakemassa kampiakselivammaisen 307 yrjön ja seuraava visio onkin tehdä vielä yhdet kannet ja tosta saan ehjän nokka-akselin (omasta jakajan ratas kulunu perseelleen) jonka tosin ajattelin käyttää hiottavana ni jos vaikka 1,5mm sais lisää nostoa ja kai siinä asteitakin samalla saa kun perusympyrää kutistetaan
Saas nähdä mimmonen "nollabudjetin" viritys saadaan aikaiseksi
Saas nähdä mimmonen "nollabudjetin" viritys saadaan aikaiseksi
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Camino79 wrote:Saas nähdä mimmonen "nollabudjetin" viritys saadaan aikaiseksi
Virittäminen on aina oikein.
jee
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Keme wrote:Camino79 wrote:Saas nähdä mimmonen "nollabudjetin" viritys saadaan aikaiseksi
Virittäminen on aina oikein.
Varsinkin kun aihiona on kaikkien inhoama hylkiömoottori
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Nyt ois patti levällään ja hyötyosat keräiltynä alakerta menee pikkuveljelle pöydän aihioksi
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Pöytä on jo hyvällä mallilla ja itsellä on kannet purettuna, pako-ohjureille kenties k-linerit mutta imuset oli hyvät. Venat nyt ei oo priimat mutta yritetään josko nuo menis vielä hiomalla, tosin on mulla toisetkin kannet mistä ottaa pakosia jos tarves vaatii niin eiköhän sieltä 1 täya sarja saada käyttökelposia
Mitä enemmän palotiloja/kanavia tuijotteli niin sitä enemmän tuli mitä häiriintyneempiä ajatuksia mieleen mutta kattotaan nyt
Tässä kummiskin kuva eniten ideoita herättäneestä asiasta, eli swirl-port-imukanavasta
Mitä enemmän palotiloja/kanavia tuijotteli niin sitä enemmän tuli mitä häiriintyneempiä ajatuksia mieleen mutta kattotaan nyt
Tässä kummiskin kuva eniten ideoita herättäneestä asiasta, eli swirl-port-imukanavasta
Re: Ex-raatovankkuri '87 STW Caprice
Pikku välikevennyksenä kuva osie luovuttajakoneen menosta hyötykäyttöön, samoin kuin varaosarekordin takapenkki
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests