Elky LM7 twin turbo
Re: Cruisingnight Elky
No jokos se lämmäseiska tulee vai vieläkö meinasit "refreshata" ton motin?
Joo oispa rahkaa eiku rahaa. Pitää nyt kattoo mitä ton sisuksista löytyy, jos alkaa menee liikaa rahaa niin kai se täytyy sit jostain kehitellä rahat uuteen mottiin. Vaikka vaparina lm7 aluks.
Tutkin tota mun th400 askia, näyttäis olevan HD kuorella, ja internetsin mukaan planeetoissa olis valmiiks jotkut suoremmat, vahvemmat rattaat. Pitää kuulemma 1 ja 2 vaihteilla enempi ulinaa?
Tutkin tota mun th400 askia, näyttäis olevan HD kuorella, ja internetsin mukaan planeetoissa olis valmiiks jotkut suoremmat, vahvemmat rattaat. Pitää kuulemma 1 ja 2 vaihteilla enempi ulinaa?
Purin koneeta imusarjan ja kannet irti. Nostajat ja tikut nostin myös talteen. Kaikki nostajat on tosi priima kunnossa, ei minkäänlaista kulumisen merkkiä Pytyissä ei oo tullu rappua, mutta kuskin puolella 1-2 pytyt on aika pirun karstaset. Oisko männänrenkaat sieltä loppu. Sylintereiden puolesta menee hoonauksella ja uusilla renkailla. Kansia en vielä purkanut yhtään, vipat on ihan siistit ja venttiilitkään ei oo uponnu. Laitoin koneen myös pukkiin keikkumaan. Seuraavaks täytyy purkaa alakerta.
Imusarja irroitettu:
Pukissa:
Imusarja irroitettu:
Pukissa:
Purin moottorin loppuun. Laakerit oli hiukan kuluneet, mutta ei mitään ihmeellistä. Menee uusilla laakereilla kasaan ilman sen kummempia ihmettelyjä. Öljypumpun pikappi oli melkein kokonaan irronnut, vaikka olin sen hitsannut parilla hepillä kiinni. Täytyy vetää paremmin tällä kertaa.
Taitaa olla semmonen harrastajille yhteinen krooninen vaiva tuo rahanpuute
Joo hain kuitenkin lm7:n vantaalta, tuossa ylempänä oli pieni vinkkikuva
Eikös sulla oo ollukin joku lämäseiskan raato jo pidempäänkin? Vai muistanko mä ihan hulluja?
Juu maanantaista asti
Sama pää kesät talvet
Tässähän tää rumilus on
Nakutustunnistimien montut oli ihan täynnä mössöä, voi olla et joutuu hommaa uudet tunnistimet. Toinen liitinkin hajosi kun noita muovitulppia vedin irti:
Laakerit on STD koossa, todella hyvässä kunnossa. Ei kyl uskois et ajettu 201K mailia..
Paljon se on kilometrien aikana keränny karstaa, täydellinen pesu on paikallaan
Toi muovinen imusarja ja bensakiskot ym ei kyl paina oikee yhtää mitään
325 vs vanha 350. Karstaset on männätkin, ja renkaat jumissa.
Venttiilkopat tulikin jo pestyä ja ihan kevyesti kiillotettua
Nakutustunnistimien montut oli ihan täynnä mössöä, voi olla et joutuu hommaa uudet tunnistimet. Toinen liitinkin hajosi kun noita muovitulppia vedin irti:
Laakerit on STD koossa, todella hyvässä kunnossa. Ei kyl uskois et ajettu 201K mailia..
Paljon se on kilometrien aikana keränny karstaa, täydellinen pesu on paikallaan
Toi muovinen imusarja ja bensakiskot ym ei kyl paina oikee yhtää mitään
325 vs vanha 350. Karstaset on männätkin, ja renkaat jumissa.
Venttiilkopat tulikin jo pestyä ja ihan kevyesti kiillotettua