
Ei sillä että siinä reilussa kahden kilon ahtopaineessa mitään vikaa ois?!

B19ET, B21ET, B21FT, B23FT sekä B230FT ja B230FK moottorit sisältävät vakiona T-merkintäisen nokka-akselin, jota ei yleensäottaen pidetä kovinkaan hyvänä nokka-akselina etenkään jos konetta on tarkoitus virittää vähänkään. Nokka-akselin vaihdolla onkin ihan hyvä aloittaa virittäminen jos omistat kys. moottorin.
T-akselille mahdollisia hyviä korvaajia ovat mm. D, V, VX, VX3, K sekä hieman rajumpi H. Kaikki ihan käypiä akseleita turbokoneeseen. Jos etsii jotain parempaa kuin T, mutta budjetti on tiukka, kannattaa hommata jostain A-merkintäinen akseli joita saa todella kohtuulliseen hintaan, lienee yleisin vinomoottorin nokka-akseli. Turbomoottoreista A-nokka löytyy jo vakiona B230ET:stä. Ja tuo kirjainhan löytyy yleensä nokka-akselin takapäästä.
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests