67 Caravan perä ja mylly updeitit
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
koeponnistetaan bilteman 044.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Vaihdoin ne keinuvivut ja vipat. Hiljeni kyllä motti ja ölpänpaineetkin nousi sen naksun verran. Ainut et kun tossa pitää säätää venat kuumalla motilla niin ehtihän se 3.5 tunnissa jäähtymään ja pieni rapsatus jäi vieläkin kuulumaan. Eli kertaalleen vielä auki käytettävä ja säädettävä venat
Vedin bensapumpulle jytymmän piuhan ja olihan se aikasemman pumpun johto tolle järeemmälle 044 pumpulle liian pieni. Seokset meni rikkaammalle täyskaasulla ja kuulostaa että pumppukin pyörii nyt terävämmin.
Taka-akselia asentaessa jäi korottamatta pohjaanlyöntikumien kohdat akselista. Heppailin akseliin korokkeet molemmin puolin niin nyt ottaa toppikumi ennenkuin akseli kopsahtaa
pohjaan. Joskus oikeen kovalla kuormalla isossa montussa saatto ottaa kiinni.
Kylmäkäyntiä pitäs saada paremmaks niinpä kaivoin tallin uumenista mazdan orkkis bimetalli ilmaventtiilin ja vähän putsailin ja testailin et pelaa.
Toi pitäs sit johku välii kytkeä et sais kylmänä kiekkoja korkeemmalle.
Vedin bensapumpulle jytymmän piuhan ja olihan se aikasemman pumpun johto tolle järeemmälle 044 pumpulle liian pieni. Seokset meni rikkaammalle täyskaasulla ja kuulostaa että pumppukin pyörii nyt terävämmin.
Taka-akselia asentaessa jäi korottamatta pohjaanlyöntikumien kohdat akselista. Heppailin akseliin korokkeet molemmin puolin niin nyt ottaa toppikumi ennenkuin akseli kopsahtaa
pohjaan. Joskus oikeen kovalla kuormalla isossa montussa saatto ottaa kiinni.
Kylmäkäyntiä pitäs saada paremmaks niinpä kaivoin tallin uumenista mazdan orkkis bimetalli ilmaventtiilin ja vähän putsailin ja testailin et pelaa.
Toi pitäs sit johku välii kytkeä et sais kylmänä kiekkoja korkeemmalle.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Isomman bypassin rakentaminen edisty 16valve mazdan imusarjasta lainatulla alipainemokkulalla ja sille tehdyillä kiinnityksillä mazdan omaan läppärunkoon. Nyt toi läppä aukee about 80% kun ton alipainemokkulan liikevara ei riittänyt pidemmälle, mut eiks se jo riitä käytännössä antamaan lähes koko alan virtaus? Tuli tossa taannoin jo tukittua kaikki alipainelähdöt ym tosta läppärungosta.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Uusi isompi lähtö imusarjasta bypass venttiilille heppailtu. Ei ehkä virtaavin muotoilu mutta tilan puutteen vuoksi se on nyt tollanen
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Joudun kyl viel suurentaa tota puolta mikä yhdistetään letkulla läppärunkoon, liian iso ero, ei tohon saa mitään letkua venytettyä/kiristettyä.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Mulle tulee mailiin koko ajan sellasii mis venytetään letkua monella sentillä, pistänkö forwardina?
BMW M5 SBC 1993
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
herrakani wrote:Mulle tulee mailiin koko ajan sellasii mis venytetään letkua monella sentillä, pistänkö forwardina?
Toimiiks ne?
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Sellanen hirviö siitä tuli
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests