Pasikiaisen romut
-
Re: Pasikiaisen romut
Voiko noilla ylätukivarsilla säätää vain kardaanikulmaa vai kulkukulmaakin?
-
Kannattaako mun vaihtaa uusi lootajäähy joka olis erillinen jäähdyttimestä? Sellanen on vissiin tehokkaampi kun jäähdytysnesteeasö uiva, vai? Mietin vaan ku toi 200-4r on vissiin suht herkkä lämpenemään.
Pasikiainen wrote:Kannattaako mun vaihtaa uusi lootajäähy joka olis erillinen jäähdyttimestä? Sellanen on vissiin tehokkaampi kun jäähdytysnesteeasö uiva, vai? Mietin vaan ku toi 200-4r on vissiin suht herkkä lämpenemään.
Jos sulla on uus/hyväkuntoinen syyläri niin kyllähän siinä on pinta-alaa sen verran paljon että pitäis kyllä toimia niinkin, mutta jos meinaat rallitella muutakin kuin nopeita burniksia niin ainahan erillinen jäähy tehokkaampi on
Itellä caminossa syylärissä linjat mutta mulla onkin sovitettuna capricen (muistaakseni) 3-rivinen syyläri sinne että se on ainakin toiminu hyvin vaikka on rallitellukin
-
Mulla on kyllä Griffinin iso syyläri eikä tuo nyt mikään rallipeli ole, silloin tällöin tosiaan voi vähän pyöräyttää kumia mut muuten ei mitään erikoista pommittamista
-
Linnacruisingeista kotiutuessa sattui kummia. Rupes lämpiää laturi muuten niin perkeleesti, rupes pelottaa et jos se innostuu syttymään, savua jo nousi kotipihassa. Mistä lie johtui. Tarkotus oli lahteen tulla mut nyt kävi näin.
-
Mulla on Falconissa GM-laturi ja mulla tuli kans kunnon voimasavut pihalle tuossa ekana kesänä ('13) samalla ku startti hajos. Vaihoin sen startin ja tallillepäin ajellessa haisi oudolle, tallilla sitte käry nousi mutta en muista kattoneeni että mikä siinä oli. Kasailtiin jämäosista laturi ja siellä se on toiminu tähän asti.
-
Ilmeisesti on mennyt jännitteensäädin, diodisiltasysteemi ja toi kenttäkäämi, eli toi ei vissiin oo pelastettavissa.
Motonetistä näköjään saa laturin 80:iin, venepuolen laturina myydään mut bolt on ja 63A pitäs piisata hyvin, kokemuksia? Onko ihan kiinalainen, myydäänkö esim. southwesttrades ihan samaa laturia tod näk vähän kalliimpana?
http://www.motonet.fi/fi/tuote/386060/U ... leislaturi
Motonetistä näköjään saa laturin 80:iin, venepuolen laturina myydään mut bolt on ja 63A pitäs piisata hyvin, kokemuksia? Onko ihan kiinalainen, myydäänkö esim. southwesttrades ihan samaa laturia tod näk vähän kalliimpana?
http://www.motonet.fi/fi/tuote/386060/U ... leislaturi
-
Laitetaan nyt tännekkin että laturi tuli vaihdettua, made in mexico delco remy Komiasti lataileepi.
Vaihdoin myös nuo Spohnin tukivarret, suuri oli muutos! Yllätyin, perä rauhouttui ihan pirusti, ihmeellinen huojuna ja heiluna väheni mielestäni tosi paljon!
Ja ainiin, pakko tehä kolmas bensalinja, että saa huohotuskaasut kaasariin/ilmanputsariin. Tällä hetkellä menee vaan tankin ulkopuolelle, perkele, kyllä vaan hajua tulee.
Vaihdoin myös nuo Spohnin tukivarret, suuri oli muutos! Yllätyin, perä rauhouttui ihan pirusti, ihmeellinen huojuna ja heiluna väheni mielestäni tosi paljon!
Ja ainiin, pakko tehä kolmas bensalinja, että saa huohotuskaasut kaasariin/ilmanputsariin. Tällä hetkellä menee vaan tankin ulkopuolelle, perkele, kyllä vaan hajua tulee.
Toi Gm:ss käytetty 63a malli ei oo mikään kestävin jos on kovaa kuormaa, itelläki suhahdellu useempi ku on aika mörkö flekti caminossa. Tosin nyt ei oo menny vähään aikaan.. kopkop
-
Joo, pitää varmaan rupee jo sovittelee jotain vähän tuhdimpaa ja tuoreempaa laturia tuohon.
Mullakin on kovilla toi laturi, loppuu auttamatta kyllä tehot ihan täysin kun on flektit päällä, yks volvon iso imevä ja sit on vielä aika iso puhaltava, huomaa kun akkujännite notkahtaa ihan reilusti...
Mullakin on kovilla toi laturi, loppuu auttamatta kyllä tehot ihan täysin kun on flektit päällä, yks volvon iso imevä ja sit on vielä aika iso puhaltava, huomaa kun akkujännite notkahtaa ihan reilusti...