Hinnasta sovitaan niin..
Eivaa en jaksa duunaa itelle enää uutta
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Hirveesti ei kunto anna viel tehdä hommia mutta purin varaosa-autosta takaluukun aukaisumoottorin irti
Koitin myös käymään tota varaosavehjestä mutta siellä oli purettu sytyksen osia irti, vähän koitin lyyä niit takas paikoilleen mut eipä tuo ees luvannu. Ei taida jaksaa enempää perehtyä ton käynnistelyy. Olis ollu kiva vaan ajaa pieni pätkä..
Rassi pesty ja huomenna hrrs tampereella
Koitin myös käymään tota varaosavehjestä mutta siellä oli purettu sytyksen osia irti, vähän koitin lyyä niit takas paikoilleen mut eipä tuo ees luvannu. Ei taida jaksaa enempää perehtyä ton käynnistelyy. Olis ollu kiva vaan ajaa pieni pätkä..
Rassi pesty ja huomenna hrrs tampereella
Tänää raapasin perän auki, apukuskin vetarin stefa vuoti öljyä ja perässä on klappia kuluneiden gov-lockin kitkalevyjen takia.
Vetarin stefa poistettu
Molemmissa vetareissa oli kuluneisuutta mutta pinnat oli sinällään ehjät
Rälläköin kylmästi hajonneet keskipakovermeet veke että pääsin käsiks itse kitkalevyihin, pellille asti nuo kuluneet..
Laserleikattu shimmi
Vetarin stefa poistettu
Molemmissa vetareissa oli kuluneisuutta mutta pinnat oli sinällään ehjät
Rälläköin kylmästi hajonneet keskipakovermeet veke että pääsin käsiks itse kitkalevyihin, pellille asti nuo kuluneet..
Laserleikattu shimmi
-
Jos kiinnostaa niin jollain on oodeella myynnissä jotkut rallivetarit S10:iin Ja perkule mulla olis tuohon 7,5iin vetarin stefa joutilas, kun menin ostamaan vaikka mulla on korjauslaakerit molemmissa vetareissa.
No perkules sen stefan voisin haluta, jos sais huomenna läjään. Ei taida tuo 2.8 paljoa vetareita venytellä
-
Eikai täs ohuemmat vetarit voi olla ku geebodissa? Hyvinkäältähän tuo stefa löytyy jos sen tahdot, jos
sitä lähempää saa puol viiden jälkeen jos tuut hakemaan niin voit yyveellä kysellä minne tulla.
sitä lähempää saa puol viiden jälkeen jos tuut hakemaan niin voit yyveellä kysellä minne tulla.
Tollasilla mitoilla
http://www.jenkkiosat.com/akselitiiviste__5831__3553mm
Paljos pyydät? Soittelen vielä tohon varaosaputkaan
edit: Saan huomis aamuks sen toho lahteen niin kerkee lyyä läjään. Jos ei oo ni sit plan b ja ajan sinne huomenna
http://www.jenkkiosat.com/akselitiiviste__5831__3553mm
Paljos pyydät? Soittelen vielä tohon varaosaputkaan
edit: Saan huomis aamuks sen toho lahteen niin kerkee lyyä läjään. Jos ei oo ni sit plan b ja ajan sinne huomenna
-
No vaikka vitosen ;D muistaakseni oli noilla mitoilla, tarkistan illalla mutta 1.398" akselille se on
-
Joo, on se toi, nationaalin stefa samalla tuotenumerollakin.
Okei, jos varaosapulju ryssii ni tuun hakee onnistuuko nouto aamulla?