Pasikiaisen romut

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

Pasikiainen

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Sun May 10, 2015 7:47 pm

Ei kellään sattus olee cartterin romukaasaria, mistä sais sitä pulttia mikä pitää sen neulajousisysteemin levyineen paikallaan?

Cruisekierroksilla (ihan mateluvauhdissa, 1200-1400rpm) rupes vetää laihalle, ajattelin et olisko neulassa roska, no ei ollut, ei muuta kun levy paikalleen, ja kirraten. Kattelin notta tiputtaakohan tänään vettä ja kiristelin sitä pikkupulttia (joku max 4mm?) niin eikö se sit ajatuksissa mennyt poikki :roll: :roll: Menee kyllä perkeleen vahvasti. Onpahan aihe nyt nostaa se kaasari ylös ja ihmetellä mikä sitä vaivaa. Laitoin mä siihen viimekesänä korjaussarjan kyllä.

Pahamaineiset tiltin pultitkin kiristin. Ei kyllä väljyys muuttunut miksikään, edelleen snadi välys siinä tiltissä? Olisko se nivel sitten väljä. Ehkä se vähän pieneni, mutta edelleen ihan huomattava. Emmää sille kyllä taida enää mitään tehä, mutta kuhan ihmettelen.

Alkujaanhan tuo kaasari rupes käymään tyhjää laihalla, säädin seosta rikkaammalle. Kävin kokeilemassa, tuntu että veti ihan erilailla ja lootakin vaihto helvetin hyvin :?: :?: :?: Sit rupes tuo rötääminen cruise vauhdissa (afr 17-18) niin vaihdot oli taas kummallisen alhaalla. Ettei koko loota episodi ole johtunut tosta kaasarista?

Schweinhund.

Postby Schweinhund. » Mon May 11, 2015 12:34 pm

Mä voin myydä läpikäydyn 625 cartterin manuaaliryypyllä parillasataa.
Kannattas tutkia ettei noi rötäämiset sittenkin johdu syttypuolellta.
Mimmonen bentsiinipumppu sulla on?
Heittelevä bensanpaine saa kanssa jänniä oireita aikaan nääs se kun vaikuttaa bensanpintaan mehustimessa.
On mulla pari rattiputkeakin jos tilttiin ehjempiä romuja tarvit.
Kokonainen mätä bensacutlassikin olis tässä lähellä jouten.
Haista
Kaavittu.

Pasikiainen

Postby Pasikiainen » Mon May 11, 2015 8:20 pm

Saatiin onneks kaasari pelastettua, piti turvautua rallikuskin ammattiapuun, mut 4mm kierre saatiin onneks aikaan ja nyt tuntuis taas toimivan. Kaasarin ja imarinväliset tiivisteet olikin vähän happamat, ne vaihdoin ja purin ja putsasin kaasarin. Jostain se hori ilmaa, nyt meinaan kierroksen sai laittaa seosruuveja kiinni päin vrt ennen remonttia, eli laihalla kävi.

Ja mekaaninen pumppu on, paluulinjalla.

Katotaan nyt mitä mä keksin, voishan niitä tiltin osia jossain kohtaa ainakin katsoa saisko jotain järkevää aikaseksi.

Nyt pitää taas hetki ajella kun se toimii :lol:

Pasikiainen

Postby Pasikiainen » Tue May 12, 2015 6:27 pm

Harrastelin tänään sen verran et vaihoin termarin. Lahdesta kun Hyvinkäälle lauantaina ajettiin illalla niin lämmöt oli 70:n paikkeilla, tiiä sit jumitteliko vähän termari auki, mut nyt se on uusittu oikein high pervormanse malliin :lol:

Ei auta kun seurata miten lämmöt käyttäytyy.

kaarlo kadett

Postby kaarlo kadett » Wed May 13, 2015 12:27 am

parempi sentäs niin päin et termari jää auki eikä kiinni, ei aiheuta välitöntä huollontarvetta tien päällä. e30 sarjan bemarissa ainakaan nelipyttyisessä ei ees voi poistaa termaria jos ei oo laittaa mitään tilalle kun se on laitettu letkujen väliin 3 letkun risteykseen. :evil:

Keme

Postby Keme » Wed May 13, 2015 10:54 am

Pasikiainen wrote:Ohan noissa GAZin pumpuissa kahen vuoden takuu, pitää rallydesingilla kysyä mitä ne on mieltä, tuskin sieltä mitään rahaa takas saa.

Onko kuulunut vastailuja?
jee

Pasikiainen

Postby Pasikiainen » Wed May 13, 2015 7:44 pm

Sinne saa lähettää omaan laskuun ja ne lähettää pumput Gazille. Emmä taida viittiä lähettää, ei sekään ilmasta ole.

Keme

Postby Keme » Thu May 14, 2015 10:58 am

Pasikiainen wrote:Sinne saa lähettää omaan laskuun ja ne lähettää pumput Gazille. Emmä taida viittiä lähettää, ei sekään ilmasta ole.

Jotain 30-45e eli ei juuri mitään.
jee

Pasikiainen

Postby Pasikiainen » Thu May 14, 2015 12:24 pm

Veikkaan vaan et ne viipyy siellä matkallaan pari kuukautta ja vika sysätään mulle koska olen tehnyt jotain väärin?

Onks Allstarin vällärit ihan paskoja? Olis 3.42 suht edukkaasti myynnissä.

Keme

Postby Keme » Thu May 14, 2015 8:09 pm

Pasikiainen wrote:Veikkaan vaan et ne viipyy siellä matkallaan pari kuukautta ja vika sysätään mulle koska olen tehnyt jotain väärin?

Tai pahimmassa tapauksessa saat uudet pumput tuolla 30-45 eurolla.
jee

Return to “Projektit”