Melko tarkkaan kaikki 200 osat nurkista lähteny..
Governooriin löytyy uusi TCI:n yksiosainen ralli jousi. Tai kaiketi se on Grand Nationalin 2sataseen orkkis jousen korvaava tarvike.
Joskus sbc350:lle sitä markkinoin, muttei kelvannut.
Näkyy nykyään olevan hintaa jo ihan reilusti tolla TCI:n koneistolla.
RP:ssa voi tuurilla olla hyllyssä.
Pasikiaisen romut
Re: Pasikiaisen romut
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Onon, turhan kallis kun maksaa jo summitilla sen 300dollaria niin sen tietää jo et turha edes kysellä.
Mitä pyydät siitä kuvernöörin jousesta?
Mitä pyydät siitä kuvernöörin jousesta?
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Hyvää vappua vaan kaikille. Ihmettelin kun kotipihaan ajaessa joku kolahti äänellä jota en oo kyllä ennen kuullut.
Iskari on päästänyt öljyt pihalle ja näyttäs ihan ku toisesta olis korva halki. Se saattaa kyllä olla paskaakin.
En tiiä, hyvin ne toimi sen minkä ehin ajaa, voiko olla et joku tossa asennusgeometriassa oli että oli sitten vituillaan ja meni ennen aikojaan rikki. Ei muuta kuin orkkista jostain ja kasaan
Ohan noissa GAZin pumpuissa kahen vuoden takuu, pitää rallydesingilla kysyä mitä ne on mieltä, tuskin sieltä mitään rahaa takas saa.
Iskari on päästänyt öljyt pihalle ja näyttäs ihan ku toisesta olis korva halki. Se saattaa kyllä olla paskaakin.
En tiiä, hyvin ne toimi sen minkä ehin ajaa, voiko olla et joku tossa asennusgeometriassa oli että oli sitten vituillaan ja meni ennen aikojaan rikki. Ei muuta kuin orkkista jostain ja kasaan
Ohan noissa GAZin pumpuissa kahen vuoden takuu, pitää rallydesingilla kysyä mitä ne on mieltä, tuskin sieltä mitään rahaa takas saa.
Re: Pasikiaisen romut
Kiva....
Kalliit noikin. Toiv kyse on valmistusvirheestä ja uudet toimii paremmin.
Kalliit noikin. Toiv kyse on valmistusvirheestä ja uudet toimii paremmin.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Luulen että niputan tuolla geeämmän ratkaisulla kasaan, haalin jostain nopsasti jouset ja iskarit, harmi et ehin vanhat myymään. Eiköhän rallydesignilla aikansa mee että tuosta takuuasia selkeää jne, jos sieltä jotain tulee niin pistän varmaan myyntiin.
e. Tuli nyt väännettyä vähän lontoota samantien tonne rallydesignille, jännä nähä mitä ne toteaa.
e. Tuli nyt väännettyä vähän lontoota samantien tonne rallydesignille, jännä nähä mitä ne toteaa.
Re: Pasikiaisen romut
Pasikiainen wrote:Mitä pyydät siitä kuvernöörin jousesta?
Parikymppiä..
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Ny on perä kasassa. Gabrielin pumput ja sit jouset on jostain usa foordista, samanlaiset kun g-bodyn mut jäykemmät ja pidemmät. Lyhensin 1.5 kierrosta niin tuli hyvä. Noihan on molemmista päistä suippenevat, mutta noi jouset kyllä pysyy hyvin paikallaan noinkin. En tiiä pitäiskö jossain teettää ohjurit vaikka nylonista tai jostain? Olisko innokkaita tekijöitä
Hyvä ajaa
Hyvä ajaa
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Tuleeko huomattavaa kulkueroa, kun ajattelin jos tuohon perään laittaisi 3.42 vällärin. Nyt siinä on 3.08. Nyt 80:ssä on noin 1500rpm:ää, enkä halua menettää pieniä matkakierroksia laittamalla esim. 3,73 välläriä. Sillä välityksellä kierrokset olis noin 1850rpm, 3.42:lla 1650rpm.
Eli onko järkeä tehdä noin pientä muutosta: 3.08->3.42 jos haluaa kulkua parantaa?
Eli onko järkeä tehdä noin pientä muutosta: 3.08->3.42 jos haluaa kulkua parantaa?
Re: Pasikiaisen romut
Voi laittaa 3.73 kun on TH2004r mut myös 3.42 auttaa.
Välitystä voi kompensoida renkaan koolla esim jos ei miellytä. Ton kiihtyvyyden muutoksen voi jopa laskea, mut siinä mennään tietysti teoretiikassa aika syvälle kun ei huomioida luistoa ja ilmanvastuksen kasvua ja muita tekijöitä. Mut teoreettisessa laboratorio-olosuhteissa sama kombinaatio 3.08 vs 3.42 kiihtyy 35% kovempaa kasvaneen väännön takia - vrt metrin jatko vs 140cm jatko.
Kuvasta muuten näkyy kivasti et jos ostat kalliin turbiinin, siitä on hyötyä vaikka perä ei oliskaan optimi muuhun kombinaatioon mutta jos välitys on oikea, se ei juuri jeesaa. (vertaa 4.11 toisiinsa) Eli taulukon autossa loppuu teho - loppunopeus on sama mut 60-jalkanen muuttuu.
BMW M5 SBC 1993
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests