sbc350 wrote:Tota kun kuuntelee niin ei varmaan tee mieli myydä

Toi on kyllä totta
Hauskuutta kesti sen muutaman kilometrin
Pesin kaasarin jo valmiiksi ennenku ees koitin tätä käyntiin... Noh, tallilla tää pelas "ku puikki", mutta melkein heti tankkauksen jälkeen karpuraattori sekos aika täysin. Ei tyhjäkäyntii, seokset ihan mitä sattuu yms... Ei muuta ku "herkuttelemalla" auto takas tallille ja valot pois päältä tallista.
Kävin lauantaina "yövuorossa" tallilla bemariremonttia tekemässä ja siinä samalla sitten otin kaasarin käteen ja tutkasin sisuksiin uudestaan:


Onko toi nyt sitten sitä ykssarvisen kakkaa vai mitä, mutta veikkaan että tukkii tehokkaasti siirtymäpiirin ja tk-piirin kanavia.
Purkasin loputkin kaasarista ja laittelin seuraavana pvänä takas uä-pesuriin lillumaan. Nyt se ois taas kasassa, pitää heittää paikolleen kun taas kerkee.
Mun villi veikkaus tolle on, että kun on jäänyt vanhaa ainetta tankkiin syksyllä niin se on kuivahtanu tankin vaahdon joukkoon ja sitten tankatessa irronnu ja menny kaasariin. Mullahan on siellä semmonen peltikuorinen suodatin pumpun ja tankin välissä, mutta oisko se menny rikki ja päästää moskat läpi. Vanha se ainakin on
Olin jo pari-kolme vuotta sitten tilannu paremman ja E85 kestävän sutarin pa-linjaan ja muistelin että oisin sen jo asentanukkin, mutta empä vaan ollutkaan!
No nyt aattelin että laittelen sen samalla kiinni. Pitänee tankkikin tyhjennellä ja pa-linja kans samalla niin jos sais puhtaaksi moskasta koko järjestelmän.

Jos kerkeis vkonloppuna vaikka asentelemaan kamppeet kii ja testaamaan taas
