http://igor.chudov.com/manuals/Continen ... Manual.pdf
Olis vähän clarkille nosteltavaa niin tänään päätin tsekata venavälykset koneesta.
Sain sen verran konetta käymään et sain ajettua tallin ovelle, jäi kiinni about
8 sentistä ettei mahtunnu sisälle


Imu/pakosarja lähti aika helposti pois, mitänyt muutama mutteri oli kettumaisesti tuolla alla


Venttiilien säätö oli aika helppo, piti vaan nostajaa paikallaan 14mm kiintoavaimella ja ylemmästä mutterista pyörittämällä
säädetään välys

Muutama imuventtiili kantoi hitusen ja pakopuolellakin oli turhan vähän välystä. Säädin välykset imu 0.3 ja pako 0.5
ton manuaalin mukaan. Kasasin imu/pakosarjan takasin ja löin tulille, pikkasen parani voima mut ei vieläkään kaikki ole
kotona. Pitää vielä uudestaan mitata puristukset nyt kun on säädetty venat. Kokeilin myös pyörittää konetta startilla
kun ei ollut imu/pakosarjaa kiinni ja kuuluu selkeesti kun 1 pytty suhauttaa joko venttiileistä tai männänrenkaista
puristuspaineet mäelle.. eli koneremppaa tulossa.