Hetkeen ei olekaan tullut päiviteltyä mitään...
Mutta ~4tkm on kilometrejä tullu tälle ajokaudelle jo ja varsinaisia damageja ei ole askin takapään vapaakytkimen porsintaa ja syylärin vuotoa lukuunottamatta tullut.
Vanteista tuli hyvät, ei ravistele ja ovat pysyneet kasassa vaikka reilu pari markkaa on tullutkin ponnistettua jo moneen kertaan.
Ilmanputsarille tein vihdoin ja viimein dual-snorkel-modauksen ihan tehtaalaisista osista pussihousut vipattaen ja konekin alkaa olemaan kokolailla säädöissään kulkupuolen ja kulutuksen perusteella.

3. Vaihde on tullut ajettua "tappiin" eli vällärilaskurilla katsottuna tolla nykysellä rengastuksella/vällärillä se tekis jonkun 230-240kmh riippuen vähän paljonko turbiinille laskee luistoa.
Nokka-akseliin olen TODELLA tyytyväinen, meni päästöistä läpi sytkän myöhästämisellä ja pienellä seosruuvien kääntelyllä ihan ilman kikkailua mutta kuten seuraavasta videosta voi todeta niin sehän kuulostaa jo ihan moottorilta kun vertaa vakioon "ykään"
https://youtu.be/cSKWyPXN730