Sutasin massat noihin punasiin runkoaisojen kohtiin ja sen kuivuttua heitin "uuden" simpukan paikoilleen. Kylläpäs on nyt kevyt kääntää vaikka ei oo ees auto käynnissä
Kuskinpuolelle tulevassa sisäloksussa oli vähän ruostetta, hioin ne pois ja maalasin molemmat sisäloksut teemaan sopivasti oranssilla
Tosin musta massahan se noihinkin tulee. Konehuoneen puolelle musta maali tai sitten jätän vaan oranssiks
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Kytkinsetti oli halpa mut öljypohjantiiviste ja takastefa makso yhtä paljon
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
herrakani wrote:Tyylikäs silikoonijudanssi!
ei oo enää joo korkkitiiviste näissä "moderneissa" 60 asteen myllyissä
Tosin maksaahan sbc:henkin kuminen ö-p tiiviste kans sen 40euroo about
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Vedin sisäloksut massalla ja pulttasin kuskinpuoleisen paikoilleen
Irrotin vauhtipyörän ja vaihdoin kampuran stefan. Vähän surullisen näkönen oli toi vanha, mut ei vissii ollu vuotanu. Ilmeisesti nokalle on joku luukku koneen takaosassa ja sen kolme pulttia oli vähän löysällä ja tiivisteen välistä tihku öljyä + tod näk imusarjan takatiivisteestä on tullu vähän öljyä.
Pulttasin vauhtipyörän takasin kiinni ja käytin koneen lämpimäks - ei vuoda uusi stefa.
Irrotin vauhtipyörän ja vaihdoin kampuran stefan. Vähän surullisen näkönen oli toi vanha, mut ei vissii ollu vuotanu. Ilmeisesti nokalle on joku luukku koneen takaosassa ja sen kolme pulttia oli vähän löysällä ja tiivisteen välistä tihku öljyä + tod näk imusarjan takatiivisteestä on tullu vähän öljyä.
Pulttasin vauhtipyörän takasin kiinni ja käytin koneen lämpimäks - ei vuoda uusi stefa.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
TIskasin painelaakerin vivun ja asensin uuden paineelakerin paikoilleen. Itseasiassa kasasin koko kytkimen ja askinkin paikoilleen, kardaaneja ja takatukea lukuunottamatta
Taivutin vaihdekeppiä vähän hydraulitaivuttimella kun tuntuu et vitosvaihde pitää käydä laittamassa apukuskin jalkatilan etunurkkaan. Nyt saa selkä penkissä vaihteet silmään..
Taivutin vaihdekeppiä vähän hydraulitaivuttimella kun tuntuu et vitosvaihde pitää käydä laittamassa apukuskin jalkatilan etunurkkaan. Nyt saa selkä penkissä vaihteet silmään..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Löin vaihdelaatikon takatuen kiinni ym vermeet ja kävin koeajolla - kytkin pelaa ihan ok.
Ja heti aloin myös purkuhommiin, etukardaani, etuperä, etuvetarit ja etuiskarit irrotettu.
Pesin perän painepesurilla
Ja avasin & totesin että siistit on kaikki laakerit, rattaat ja stefat
Otin myös yhden runkolaakerin auki ja totesin että ei oo koskaa aukastu aikasemmin, laakerissa lukee valmistuspäiväksi 3/88.
Tossa kyseisessä liuskassa on yks pitkä naarmu ja muutama pieni mutta yllättävän vähän ne on kuluneet kuitenkin, ollakseen ajettu yli 400tkm
Ja heti aloin myös purkuhommiin, etukardaani, etuperä, etuvetarit ja etuiskarit irrotettu.
Pesin perän painepesurilla
Ja avasin & totesin että siistit on kaikki laakerit, rattaat ja stefat
Otin myös yhden runkolaakerin auki ja totesin että ei oo koskaa aukastu aikasemmin, laakerissa lukee valmistuspäiväksi 3/88.
Tossa kyseisessä liuskassa on yks pitkä naarmu ja muutama pieni mutta yllättävän vähän ne on kuluneet kuitenkin, ollakseen ajettu yli 400tkm
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Kasasin tasauspyörästön tiivisteliiman kera nippuun. Laitoin runkolaakerin takasin paikoilleen ja tiskasin öljypohjan suunnilleen puhtaaks. Pulttasin sen vielä uuden tiivisteen kera paikoilleen. Seuraavaks pääsee sit tota etuperää asentaan takasin paikoilleen..
Huomasin myös että apukuskin puolelta puuttuu pakosarjasta 2 takimmaista pulttia. Toisesta näkyy pieni pätkä et ehkä vedetty poikki tms Ei siis ihme jos kylmänä vähän supsuttaa tiivisteestä
Huomasin myös että apukuskin puolelta puuttuu pakosarjasta 2 takimmaista pulttia. Toisesta näkyy pieni pätkä et ehkä vedetty poikki tms Ei siis ihme jos kylmänä vähän supsuttaa tiivisteestä
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests