Kysyin yheltä lootavelholta niin sanoi että jos servolta ei oo tiiviste poikki niin se ei voi vuotaa niin paljon ettei kakkonen löytyisi. Hänen mukaansa joko ankkurointi tai sit se servon tappi ei osu pantaan.
Ja kyllä se paineilmatesti reikä on sittenkin sillain että ei tartte venttiilikoneistoa purkaa, olin väärässä.
Eli huomenna öljypohja pois, ja toivotaan et se tappi ei ole vaan kohallaan. Koska jos ankkurointi on pettänyt niin sit harmittaa. En tosin usko koska ei se kakkonen oo tainnu löytyä kovin todistetusti missään vaiheessa.
Pasikiaisen romut
-
Re: Pasikiaisen romut
Jes, nyt toimii kakkonen. Olin laittanut yhen shimmin väärin, mikä shiftkitin mukana, sen tehtävä on jäykistää ilmeisesti tota kytkemisjousta, niin laitoin sen vahingossa sillain että tappi jäi lyhyeksi.
Nyt tuntuu rokkaavan. En tiiä pitäiskö tv-kaapelia kiristää lisää, kun jostain 60 lähtee kiihdyttää niin ei vaiha pienemmälle? Kolmosella lähtee.
Luulen kuitenkin et voiton puolella ollaan
Nyt tuntuu rokkaavan. En tiiä pitäiskö tv-kaapelia kiristää lisää, kun jostain 60 lähtee kiihdyttää niin ei vaiha pienemmälle? Kolmosella lähtee.
Luulen kuitenkin et voiton puolella ollaan
Noni hyvä et selvis
-
Jep Vielä pitää toi tv-kaapeli systeemi parannella, ja sit vaihtaa kakkosen servo paremmaksi, ja sit sitä servon tikkua hitsata pidemmäksi. Näistä sitten lisää kun tapahtuu.
-
Ongelmat jatkuu jatkumistaan. Vaihtaa aivan perkeleen aikasin, oli kaasu sitten pohjassa tai ei. 3 on tuvassa jo kolmessa kympissä eikä oikein tahdo edes vaihtaa kunnolla alaspäin... Ite kun käskyttää niin toimii hyvin.
On säädetty tv-vaijeria niin perkeleesti, on kevennetty kuvernööriä, on otettu venttiilikoneisto pois, sieltäkään ei löydy mitään. Kohta loppuu usko
On säädetty tv-vaijeria niin perkeleesti, on kevennetty kuvernööriä, on otettu venttiilikoneisto pois, sieltäkään ei löydy mitään. Kohta loppuu usko
Onks uus TV- vaijeri? Vanha saattaa jumitella.
Tai sitte ite TV-vena jumittaa.
Laitoiks sää jonku shiftkitin? TV-venttiiliin tulee kaikkia muutoksia niissä, kato menikö ne oikein. Ja jos et modannu ni osta kitti ja modaa.
EDIT:
http://www.montecarloss.com/TCC_Solenoid.html
Toi vois olla toinen.
Tai sitte ite TV-vena jumittaa.
Laitoiks sää jonku shiftkitin? TV-venttiiliin tulee kaikkia muutoksia niissä, kato menikö ne oikein. Ja jos et modannu ni osta kitti ja modaa.
EDIT:
http://www.montecarloss.com/TCC_Solenoid.html
Toi vois olla toinen.
BMW M5 SBC 1993
-
TV vena tuntuu liikkuvan hyvin.
Shiftkitti on eikä löydy mitään vikaa venttiileistä.
Oon ottanut irti releet ettei turbiinia vedä jumiin, ei vaikutusta. Ja toi loota ei vedä turbiinia jumiin kuin 3:lla ja nelosella.
Shiftkitti on eikä löydy mitään vikaa venttiileistä.
Oon ottanut irti releet ettei turbiinia vedä jumiin, ei vaikutusta. Ja toi loota ei vedä turbiinia jumiin kuin 3:lla ja nelosella.
-
Checkballitkin oli kaikki ok ja oikeilla tonteillaan. Venttiilikoneistosta ei jumittavaa venttiiliä löydy.
Seuraavaksi vaihdan tuon 2:n servon, se on kaikki paskoin vaihtoehto, eli on kovilla jo tuolla mun koneella. Epäilen et se saattaa aiheuttaa kaikenlaista sekoilua, huomasin nimittäin että kun kiihdyttää kunnolla pakkovaihteilla, niin kakkoselle kun laittaa, niin kestää hetken että kytkeytyy.
Seuraavaksi vaihdan tuon 2:n servon, se on kaikki paskoin vaihtoehto, eli on kovilla jo tuolla mun koneella. Epäilen et se saattaa aiheuttaa kaikenlaista sekoilua, huomasin nimittäin että kun kiihdyttää kunnolla pakkovaihteilla, niin kakkoselle kun laittaa, niin kestää hetken että kytkeytyy.