Ai vitsi mä oikeen odotan kun mä pääsen sorkkii vemsiä. Mähän teurastan kaikki paikat fubar niin et mitään jakajakikkailuja ei voi käyttää.
Suorasytkä ja sequentiaali ahdettuna suoraan ykkösstartista.
Ford Falcon STW '69
Re: Ford Falcon STW '69
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Jugi wrote:Jotenkin kuulostaa tutuilta nuo "pienet" alku kankeudet ton megan kanssa.
Joskus kun on toi megailu ruvennu oikeesti ahdistamaan niin oon ihan kylmästi laittanut toisen osa-alueen eka toimimaan. Helpottaa vikojen/virheiden etsintää. Eli laittanut eka esim bensapuolen kuntoon. Eli jos sulta löytyy esim. kärjellinen jakaja niin ei muutakun jakaja kiinni ja kipuna sitä kautta sit laittaa bensa puolen suunnilleen kuntoon et saa käymään. Sen kun on saanu kuntoo ni sit on helpompi ruveta ratkoon sitä miksi edisksen puoli ei pelaa.
Toki eka kannattaa tutkia löytyykö sieltä joku helpohko ratkaisu ongelmaan ennenku alkaa koko hommaa atomeiksi laittaan. Ps. mul olis kärjellinen jakaja 302:seen tuol pitkäkaton takakontissa jos tarvit lainaan.
Hold your horses. Toi ei oo saanu ilmaa yhtään = ei voi toimia 100% bensaseoksella. Eli olemme alkupisteessä; nyt varsinki kannattaa laittaa asetukset niinku ne pitää olla ja kokeilla tulille koska aiemmin moottori ei oo voinu käydä siks ku sitä ilmaa ei oo saatu bensan sekaan = paperitukko ollu läppärungossa.
Eli otetaan nyt iisisti ja katotaan lähteekö se toimimaan nyt kun edellytykset sille moottorin käymiselle on. Jakajaki on mahollista saada omalta kylältä eli no hätä.
Re: Ford Falcon STW '69
Lähinnä tarkotin että sitten kun olet kaiken muun jo kokeillut
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Joo niiku sannoen ni ee hättäillä. Käyteltiin tuossa eka jonku aikaa paperilla, sitte kävi bensalla ilman pumppua yli vartin.. Ja öljyäki pitäs huomenna hakee.. Eli ei vissii oo bensasta kii. Ja sitä paperin määrää mikä putkista tuli, huhhuh!
Eli ei käytelty ku ihan hetken pumpulla, päksii putsarii ku sytkää kokeiltiin vähä myöhäselle. Sillä toimenpiteellä alko lintta puksuttaa ja sit alko paperisota.. Mut huomen ööliä, triggerii aikasemmalle ja pärisee. Lämpimäks kävi, ei erikoisia sivuääniä tai mittää. Ö-paineet ok.
Huomenna lissää.
E: Lootan lauhuttimeen piti puristeella laittaa nipat yms ku ei toi poimutefloni pitäny pelkällä klemmarilla. Jospa pitäs tuolla, ainaki toistaseks.
Tossa ei oo ees kaikki. Rousk rousk!
Eli ei käytelty ku ihan hetken pumpulla, päksii putsarii ku sytkää kokeiltiin vähä myöhäselle. Sillä toimenpiteellä alko lintta puksuttaa ja sit alko paperisota.. Mut huomen ööliä, triggerii aikasemmalle ja pärisee. Lämpimäks kävi, ei erikoisia sivuääniä tai mittää. Ö-paineet ok.
Huomenna lissää.
E: Lootan lauhuttimeen piti puristeella laittaa nipat yms ku ei toi poimutefloni pitäny pelkällä klemmarilla. Jospa pitäs tuolla, ainaki toistaseks.
Tossa ei oo ees kaikki. Rousk rousk!
Re: Ford Falcon STW '69
nonni lähtihänse
Re: Ford Falcon STW '69
On teillä siel kieltämättä erikoiset tavat silputa paperia.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Koitettiin olla egoloogisia vai mitä se on ja saaha käymään paperilla. Ei onnistunu ni ei sitte olla.
Re: Ford Falcon STW '69
Eiks siihe tartte jonku erikoisen kaasupadan et se käy puulla tai paperilla.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Prkle, ropleemie on. Kuskinpuolen pakosarja on kuuma ku vettä pakosarjalle tyylillä kokeiltii va apparin puoli ee lämpee. Vanahat tulupat ol mustat ja märät; kuskinpuolella oli tosi hyvät. Vaihettii tulupat va ei auttanna. Puputtaa ja ee lämpee.
Yläimari sipastii veke ja tsekattii onko paperitukoksia.. Eipä ollunna tukossa; tulihan sitä paskaa iha älyttömästi vielä kuitenki sieltä. Alaimari ok!
Huomenna jos kipunaa tsekkovais ja puristuspaineet mittais. Vai mikä tässä kusee? Apparin putki on kans täynnä bensaa, tuli iha sikana sitäki vielä. Mut onko vanhaa bensaa vai vetääkö raakana läpi?
Mutta! Kone käy muuten hyvin, ei ees tutise paljoo; vähän vaa puputtaa apparin puoli ja sitä bensaa tulee apparin putkesta.
Muita ideoita mitä rupeis tsekkaa ku kipunat ja puristuspaineet? Säätöjä jotain tjsp?
Yläimari sipastii veke ja tsekattii onko paperitukoksia.. Eipä ollunna tukossa; tulihan sitä paskaa iha älyttömästi vielä kuitenki sieltä. Alaimari ok!
Huomenna jos kipunaa tsekkovais ja puristuspaineet mittais. Vai mikä tässä kusee? Apparin putki on kans täynnä bensaa, tuli iha sikana sitäki vielä. Mut onko vanhaa bensaa vai vetääkö raakana läpi?
Mutta! Kone käy muuten hyvin, ei ees tutise paljoo; vähän vaa puputtaa apparin puoli ja sitä bensaa tulee apparin putkesta.
Muita ideoita mitä rupeis tsekkaa ku kipunat ja puristuspaineet? Säätöjä jotain tjsp?
Re: Ford Falcon STW '69
Laskeeko bensanpaineet nopeesti kun pumpun sammuttaa? Kuseeko joku suutin? Onko kaikki tulpanjohdot kunnossa, nois ediksen puolayksikköihin käypäsissä johdoissa on ollu meinaan vikaa vaikka olleet uusia.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests