Saakos noihin niitä kaksitoimisia kelloja jostain valmiina?
Ja mä oon jotenkin ymmärtänyt että modulaattori pohjaa toiseen suuntaan eli ei kai se nyt ihan pienestä kipeetä ota? Ja piisaakohan tommosessa se alipaine jarruillekin ilman erillistä alip. Pumppua?
Ikuisuusprojektini Hell-Cat
Re: Ikuisuusprojektini Hell-Cat
Jarrutehostimessahan on 1 suuntaventtiili niin sen ei pitäs ainakaan ottaa kipeetä. itellä oli kadetissa silloin pieni alipainesäiliö jarrutehostimelle, tosin se oli siinä jo ennen turboa kun oli niin jättiläisnokka ettei se tehny kunnolla alipainetta..
Aikoinaan kaivettiin vanhoista turbosaabeista 2-toimisia kelloja. Nyt taitaa olla kaikki jo käytetty.. ebay? megasquirt?
Aikoinaan kaivettiin vanhoista turbosaabeista 2-toimisia kelloja. Nyt taitaa olla kaikki jo käytetty.. ebay? megasquirt?
Mega ei tuu kysymykseen koska tarkotus pitää toi olssin koneista ja siihen ruiskun rakentaminen on liian hankalaa näillä resursseilla kun mitään ei saa valmiina eli kaasarilla mennään ainakin toistaiseksi
Gm tbi läppärunko vaa laipalla missä on about kaikki valmiina
Mitäs kaikkea se tbi tarvii kaveriks ennenkun sen sais toimimaan megalla?
7pinninen moduli jakajaan? Vai koko tietokonejakajan? Koska ne mulla olis kyllä olemassa
Kun eikös siinä oo iat ja tps ja map siinä läppiksessä itessään?
Ni mitäs muuta se edes tarvii?
7pinninen moduli jakajaan? Vai koko tietokonejakajan? Koska ne mulla olis kyllä olemassa
Kun eikös siinä oo iat ja tps ja map siinä läppiksessä itessään?
Ni mitäs muuta se edes tarvii?
- rallikuski
Mappi on irrallaan läppiksestä, mutta se iac ja tps siinä on. Mutta se mappihan on megassa itessään
Eli TBI läppis ja gm:n lämpöanturi megalle nii siinä tarvittavat anturit.
Eli TBI läppis ja gm:n lämpöanturi megalle nii siinä tarvittavat anturit.
Chevrolet malibu '78
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Ja onhan siinä bensanpaineensäädinkin, mut se ehkä kantsii korvaa ulkosella. Jakakaan7 pin joo, joutuu vähä soveltaa et se moduli mahtuu 4pinnisen jakajaan mut menee se. Kato tuolt ford 59 megasquirttausprojektista tbi läppis ei tarttis ees kotelointia, ainut pieni haaste on suuttimien piuhojen läpiviennin tiivistys ahtokäytössä.
Nonniin, ahdin omalla tontilla ja olihan sitä sen verta pyöritetty väärin (ajettu seos ahtimesta läpi) että lavoista on alkanut pinnoite irtoamaan, elikkäs mitäs mä tarviin osia ennenkun se kannattaa purkaa ja puhdistaa siivet kunnolla? Yritin katella ebaysta osasia mutta ei siellä ollu mitään tiivisteitä tms. tarjolla vaan pelkkiä hipo couplereita yms. Eli mitä mä tarviin ja mistä mä saan?
Tuolta tilasin tiivisteet omaan
https://www.jonbondperformance.com/
Stefojen ja laakereiden vaihto etupäähän saattaa olla kakka homma jos hammasrattaille ei ole kiilaa, pitää kohdistaa roottorit että välys tulee oikeeks kun prässää rattaat takasin paikoilleen. Siks jäi mullakin laakerit / stefat vaihtamatta rattaiden päihin kun en viittiny pilata ahdinta ja tuntu olevan kaikki kunnossa vielä
Pistäs kuvia minkä näköset on roottorit? Takapään laakerithan niistä menee äkkiä jos ajaa bensaa läpi, niissä kun ei oo mitään tiivistettä niin bensa huuhtelee vaseliinit pois. Näin ainakin noissa pikku eattoneissa..
https://www.jonbondperformance.com/
Stefojen ja laakereiden vaihto etupäähän saattaa olla kakka homma jos hammasrattaille ei ole kiilaa, pitää kohdistaa roottorit että välys tulee oikeeks kun prässää rattaat takasin paikoilleen. Siks jäi mullakin laakerit / stefat vaihtamatta rattaiden päihin kun en viittiny pilata ahdinta ja tuntu olevan kaikki kunnossa vielä
Pistäs kuvia minkä näköset on roottorit? Takapään laakerithan niistä menee äkkiä jos ajaa bensaa läpi, niissä kun ei oo mitään tiivistettä niin bensa huuhtelee vaseliinit pois. Näin ainakin noissa pikku eattoneissa..
Mäpäs käyn napsimassa tänään kuvia ja yritän ehtiä laittelemaan vielä illalla